Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
Saved in:
| Main Author: | Benkő Inez |
|---|---|
| Other Authors: |
Totth Dr. Gedeon
Varga István László |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás percepció érzékelés érzékszervek érzékszervi marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27413 |
Similar Items
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán
: Herjeczki Martin Zoltán
Szabadidő, szocializáció és munkavégzés a kávéházakban
: Tóth-Fehér Grácia Béke
: Tóth-Fehér Grácia Béke
Törzsvendég-kultúra változása a budapesti kávéházakban
: Szabó Botond
: Szabó Botond
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter
: Kondorossy Karolina Eszter
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
The investment development path in Costa Rica and Poland perspectives from the semiconductors industry
: Chinchilla Chacon Sebastian
: Chinchilla Chacon Sebastian
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina
: Püski Dorina
Az érzékszervi marketing hatékonyságának vizsgálata az egyetemisták körében
: Denkovics Dorina
: Denkovics Dorina
Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban
: Varga Nelli
: Varga Nelli
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence
: Felszeghy Bence
Friss és szárított fűszerek érzékszervi vizsgálata
: Máté Rebeka
: Máté Rebeka
Érzékszervi marketing és a vendégélmény kapcsolata a Barack Thermal Resortban
: Baranyi Nikolett
: Baranyi Nikolett
Különböző édesítőszerek táplálkozásbiológiai jelentősége és érzékszervi összehasonlítása
: Csukás Hajnalka
: Csukás Hajnalka
Magyar ginek fogyasztói érzékszervi és szemkamerás vizsgálat
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
Emotional marketing and its economic impact in premium and mass-market coffee brands
: Vatulik Réka
: Vatulik Réka
A marketing evolúciója a fogyasztók szempontjából - avagy a cipőbolttól az érzékszervi marketingig
: Fehér Barbara
Published: (2008)
: Fehér Barbara
Published: (2008)
A magyar ginek fogyasztói érzékszervi és szemkamerás vizsgálata
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
Exploring the market potential for importing the Colombian coffee brand Kinanu into Hungary
: Rey Toro Soffía
: Rey Toro Soffía
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
A komlózási technológia hatása a sör érzékszervi tulajdonságaira
: Giczi Laura
: Giczi Laura
A komlózási technológia hatása a sör érzékszervi tulajdonságaira
: Giczi Laura
: Giczi Laura
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
A HELL Energy Coffee márka újrapozícionálása
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
Presence of Corporate Social Responsibility In The Coffee Industry
: Bordás Cintia Ilona
: Bordás Cintia Ilona
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás
: Mórász Mátyás
A Starbucks Kávézás jövője, innováció és marketing stratégiák az új trendek felé
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A kozmetikai termékek marketing hatásának vizsgálata a Rhode kozmetikai márka tükrében Az érzékszervi marketing jelentősége a márkakommunikációban
: Lesti-Gúth Zsófia
: Lesti-Gúth Zsófia
Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében
: Szente Hanna
: Szente Hanna
Economic importance of coffee culture through catering businesses
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Consumer perception of product quality regarding instant coffee
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
Similar Items
-
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán -
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán -
Szabadidő, szocializáció és munkavégzés a kávéházakban
: Tóth-Fehér Grácia Béke -
Törzsvendég-kultúra változása a budapesti kávéházakban
: Szabó Botond -
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter