Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
Elmentve itt :
Szerző: | Benkő Inez |
---|---|
További közreműködők: |
Totth Dr. Gedeon
Varga István László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás percepció érzékelés érzékszervek érzékszervi marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27413 |
Hasonló tételek
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán
: Herjeczki Martin Zoltán
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter
: Kondorossy Karolina Eszter
Szabadidő, szocializáció és munkavégzés a kávéházakban
: Tóth-Fehér Grácia Béke
: Tóth-Fehér Grácia Béke
Törzsvendég-kultúra változása a budapesti kávéházakban
: Szabó Botond
: Szabó Botond
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina
: Püski Dorina
Az érzékszervi marketing hatékonyságának vizsgálata az egyetemisták körében
: Denkovics Dorina
: Denkovics Dorina
Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban
: Varga Nelli
: Varga Nelli
Friss és szárított fűszerek érzékszervi vizsgálata
: Máté Rebeka
: Máté Rebeka
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence
: Felszeghy Bence
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Különböző édesítőszerek táplálkozásbiológiai jelentősége és érzékszervi összehasonlítása
: Csukás Hajnalka
: Csukás Hajnalka
Magyar ginek fogyasztói érzékszervi és szemkamerás vizsgálat
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
A marketing evolúciója a fogyasztók szempontjából - avagy a cipőbolttól az érzékszervi marketingig
: Fehér Barbara
Megjelent: (2008)
: Fehér Barbara
Megjelent: (2008)
A komlózási technológia hatása a sör érzékszervi tulajdonságaira
: Giczi Laura
: Giczi Laura
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Presence of Corporate Social Responsibility In The Coffee Industry
: Bordás Cintia Ilona
: Bordás Cintia Ilona
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás
: Mórász Mátyás
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében
: Szente Hanna
: Szente Hanna
Economic importance of coffee culture through catering businesses
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Consumer perception of product quality regarding instant coffee
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
Return of Investment on a new coffee house in the heart of Budapest
: Rákos Zsuzsanna
: Rákos Zsuzsanna
Export promotion of Vietnamese Coffee between 2010 to present in EU
: Nguyen Thi Huyen Trang
: Nguyen Thi Huyen Trang
Investigating the importance of coffee in contemporary specialty food stores in Budapest
: Kendik Lili Petra
: Kendik Lili Petra
A Starbucks marketing tevékenységének bemutatása és a magyar kávépiacra történő potenciális belépésének vizsgálata
: Borhi Tímea
Megjelent: (2009)
: Borhi Tímea
Megjelent: (2009)
A hazai Starbucks tevékenységének és a fogyasztói szokásoknak az elemzése
: Ambrus Dorottya
: Ambrus Dorottya
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Hasonló tételek
-
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán -
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán -
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter -
Szabadidő, szocializáció és munkavégzés a kávéházakban
: Tóth-Fehér Grácia Béke -
Törzsvendég-kultúra változása a budapesti kávéházakban
: Szabó Botond