Fogyasztói magatartás vizsgálata a vegán kozmetikumok piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fótos Adrienn
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fenntartható fejlődés
fogyasztói igények megismerése
fogyasztói magatartás
kozmetikai cikkek
zöld marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27437
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a fogyasztói magatartás vizsgálatának elemzése a vegán kozmetikumok területén. Úgy gondolom, hogy egy cég életében nélkülözhetetlen ennek vizsgálata, hiszen sok információt veszíthetnek el, ha ezeket figyelmen kívül hagyják. Egy marketingstratégia kialakítása során meg kell figyelnünk mind a hazai és külföldi szervezetek jelenbeli és jövőbeli fogyasztóinak magatartását, hiszen sikerünk ezen akár el is bukhat, ha nem figyelünk rá kellőképpen. Az efféle vizsgálatok során megfigyelhető, hogy milyen terméket vásárol, miért pont azt a terméket vásárolja, mikor és kivel vásárol, milyen időközönként, mi ennek az oka, mit tehetünk azért, hogy eredményesebbek legyünk és számos megannyi kérdésre megkaphatjuk a választ. Egy termék vásárlása következtében fontos további információkat tudhatunk meg, például milyen termékekre van szükség, mit tudnak az adott termékkel kapcsolatosan, miként választanak a lehetőségeik közül, mik befolyásolják, és milyen érzésük támad a termék iránt.