A szexshopok kommunikációs problémája
Saved in:
Main Author: | Kékesi Gergő |
---|---|
Other Authors: |
Kozár Dr. László
Kormányos Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CSR WOM marketing marketingkommunikáció szexualitás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27438 |
Similar Items
A munkanélküliség problémája Magyarországon
: Stefán Rita Marianna
: Stefán Rita Marianna
A láthatatlan turizmus problémája Tata városában
: Koós Petra Krisztina
: Koós Petra Krisztina
A jelen kor problémája Élelmiszerpazarlás kiváltó okai és lehetséges megoldásai
: Petrás Krisztina Vivien
: Petrás Krisztina Vivien
A multikulturalizmus problémája Németországban, az új világrendben
: Völler Zsófia
: Völler Zsófia
Családi vállalkozások Magyarországon és a generációváltás problémája
: Kozik Emese
: Kozik Emese
A családi vállalkozás legkritikusabb buktatója, az utódlás problémája
: Gyaraki Péter
: Gyaraki Péter
Transzferárazás Magyarországon és egy nemzetközi vállalat aktuális problémája
: Harasztosi Norbert
: Harasztosi Norbert
Napjaink égető problémája – avagy a kiégés kapcsolata a munkahelyi stresszel
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Hírnév-menedzsment a gyakorlatban. A hírnév-menedzsment értelmezésének problémája a haza PR gyakorlat oldaláról
: Bárány Gabriella
: Bárány Gabriella
A jövő globális problémája a nyugdíjrendszerek fenntarthatósága, a magyar nyugdíjrendszer működése és az öngondoskodás felismerése
: Bettembuk Zoltán
: Bettembuk Zoltán
Munkaerő és foglalkoztatottság az európai uniós és unión kívüli országokban, a munkanélküliség problémája egy adott területen
: Cseh Gabriella
: Cseh Gabriella
A bolgár nemzeti és kulturális identitás fejlődése és sajátosságai. A bolgár nemzeti öntudat problémája az Európai Unió szemszögéből.
: Furján Dóra
: Furján Dóra
Kommunikációs Hálózati Szolgáltatások
: Baglyos Gergő
: Baglyos Gergő
A környezetvédelem mint politikai kommunikációs eszköz
: Maradi Gergő
: Maradi Gergő
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
Kommunikáció, szervezeti kommunikáció és a Takarékbank.
: Bársony Dávid László
: Bársony Dávid László
Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban
: Kékesi Tifani
: Kékesi Tifani
Hidak a turisztikai szakképzés és a munkaerőpiac között itthon és Skóciában
: Kékesi Zoltán
: Kékesi Zoltán
A hindu viselkedéskultúra az ünnepek és szokások tükrében
: Kékesi Krisztina
: Kékesi Krisztina
Az Ászár-Neszmélyi borvidék és a benne rejlő lehetőségek
: Kékesi Adrienn
: Kékesi Adrienn
A párkapcsolati kommunikáció és munkahelyi kommunikáció összefüggései
: Gaál Teodóra Bernadett
: Gaál Teodóra Bernadett
Pandémia és katolicizmus digitális átállás előnyei és hátrányai, valamint hatásai a katolikusok életében
: Kékesi Ágota
: Kékesi Ágota
Magyarországi legendák turisztikai jellegű hasznosítása
: Kékesi Ádám
: Kékesi Ádám
Saját mobil eszköz vállalati flottába történő bevonásának lehetősége egy multinacionális cégnél
: Kékesi Ákos
: Kékesi Ákos
Látható kommunikáció
: Uzelman Petra
: Uzelman Petra
Nonverbális kommunikáció
: Püspöki Kitti
: Püspöki Kitti
Kommunikációs kampányelemzés
: Guzmics Gréta
: Guzmics Gréta
Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
: Bíró Gergő Tamás
: Bíró Gergő Tamás
Kommunikáció a szervizben
: Domonkos Szabina
: Domonkos Szabina
Konfliktus és kommunikáció
: Burány Árpád
: Burány Árpád
Kommunikációs Tréning munkakörnyezetben
: Buda Erzsébet
: Buda Erzsébet
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
Similar Items
-
A munkanélküliség problémája Magyarországon
: Stefán Rita Marianna -
A láthatatlan turizmus problémája Tata városában
: Koós Petra Krisztina -
A jelen kor problémája Élelmiszerpazarlás kiváltó okai és lehetséges megoldásai
: Petrás Krisztina Vivien -
A multikulturalizmus problémája Németországban, az új világrendben
: Völler Zsófia -
Családi vállalkozások Magyarországon és a generációváltás problémája
: Kozik Emese