Média és kommunikáció a PS Creative Agency életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jávorszky Lilla
További közreműködők: Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adminisztratív marketing
emberi kommunikáció
online marketing
vendéglátás
ármarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27440

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27440
005 20210322150450.0
008 201129suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jávorszky Lilla 
245 1 0 |a Média és kommunikáció a PS Creative Agency életében  |c Jávorszky Lilla  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatomban a szakmai gyakorlati helyemet vettem alapul ami, egy igazán nívós és a magyar lappiacon egyedülállónak számító lifestyle magazinnál a PS Magazinnál tölthettem. Nem csak a PS Magazin csapatát, de a PS Creative Agency csapatának is tagja lehettem, így lehetőségem volt belelátni és részt venni az ügynökségi munkák széles körében is. A PS Creative Agency innovatív kommunikációs stratégiát követ, látványos megoldásokkal, kihasználva a digitális és nyomtatott médiumok által biztosított lehetőségeket. Az ügynökség elsősorban a lifestyle  és a gasztronómiai PR, valamint a rendezvényszervezésre fokuszál. A PS Creative Agency ügynökség több vendéglátó egységnek csinálja a marketingjét. Az ügynökségnél az én kezem alá tartozott a Klikk BsitroBar, a CAT Budapest nevű szórakozóhely és nyári hónapok alatt Balatonfüreden nyitva lévő Matróz nevű szórakozóhely, illetve a beérkező rendezvények megszervezésében és lebonyolításában is részt vettem. Ami nagyon összpontosítást és rendszerezést vett igénybe. Szükséges, átfogóan és teljese körűen felmérni a hasonló egységek, kommunikációját, kínálatát, és az árakat, mert csak ez alapján lesz lehetősége az embernek teljes körű képet kapnia. Fontos volt ismerni és megismerni a megfelelő kommunikációs csatornákat, az információt, és az üzenetet is, mert csak ez alapján van lehetősége az embernek a tartalom gyártásra. Az online kommunikációnál, jól kell használni a beállításokat, a beállításokon belül is azokat, amivel mimnél több embert tudunk elérni és megszólítani, ha ezzel tisztában vagyunk könnyebb a tartalmakat és az akciókat is ehhez igazítani, a célcsoporthoz, az Ő érdeklődésükhöz, érdeklődési körükhöz, és az anyagi lehetőségeikhez. A kommunikáció a legfontosabb, mivel minden folyamat több lépcsőfokos, egyeztetést kíván a vezetőkkel, a tulajdonosi körrel, a gazdasági osztállyal, a grafikussal. Ugyan az a projekt és ugyan az a feladat, több szálon, több kommunikációs csatornán történik, mire eléri a végterméket, ami már akár lehet egy megállító tábla, egy új étlap, vagy egy új arculat megtervezése, és az abból kialakult arculat. A PR rendezvényeknél az odafigyelés, a partnerekre és a meghívott vendégekre szintén nagyon fontos, mert nem csak az ügynökségek ítélik meg ez alapján, hanem a partnerünket is, össze kell fogni az egészet, mindennek meg van a maga ideje a rendezvényen. A szakdolgozatom témája komplex, a kommunikációs csatornákat, a hírek, információk és az online marketing szerepét és fontosságát mutatja be, a vendéglátóegységek életében, amivel több vendéget és több látogatót tudunk generálni. A PR kapcsolatok, sajtó kommunikációba enged még nagyobb betekintést, illetve az infulenszerk világában, mint infuenszer reklám, infuenszer termék megjelenítés. 
695 |a adminisztratív marketing 
695 |a emberi kommunikáció 
695 |a online marketing 
695 |a vendéglátás 
695 |a ármarketing 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27440/1/J%C3%A1vorszky%20Lilla-%20PQ4PEU%20-%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27440/2/img20200612_13142670.pdf  |z Dokumentum-elérés