A marketingkommunikációs eszközök megjelenése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kátai Kinga
Other Authors: Szabó Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:arculattervezés
direkt marketing
marketingkommunikáció
online marketing
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27442
Description
Abstract:Szakdolgozatomban szeretnék kitérni a marketingkommunikációs eszközök meglétére, használatára és gyakorlati megvalósulására egy kreatív ügynökségnél, pontosabban a heureka Kreatív Kft-nél. Itt töltöttem a gyakorlati időmet, és erről szeretnék részletesebb bemutatást készíteni. Korábban nem dolgoztam még hasonló területen, így számomra sok információ és még több újdonság volt. Hogy miért is választottam ezt a témát? Témaválasztásom igen egyszerű volt, hiszen nagyon szeretem a kreatív dolgokat és ez a téma legfőképpen a cég azon oldalát mutatja be, amellyel elérhet a fogyasztóhoz. Ezen kívül pedig egy jó alkalomnak találtam, hogy betekintést nyerhessek a vállalkozás belső információiba, működésébe és stratégiájába is egyaránt. A dolgozatban a marketing és a marketingkommunikációs eszközök fogalmának körültekintése után bemutatom, feltárom azt az utat, ami a vállalkozást eljuttatta idáig, illetve ami miatt többen felkeresik a céget, ezzel több és több kreatív munkát adva a dolgozóknak. Ezért megvizsgálom részletesebben a marketingkommunikációs eszközöket. Cél továbbá, hogy az általam tett javaslatok elősegítsék a szolgáltatások fejlődését egy olyan irányba, ami által még szimpatikusabb és még keresettebb lesz az ügynökség. A munkám során online szakirodalmi forrásokat, illetve magyar szakirodalmat használtam fel, ezen kívül az órákon szerezett ismereteket és a gyakorlatban elsajátított tapasztalatokat szőttem bele.