Az Alanor marketingkommunikációs tevékenysége és megoldások a fogyasztók megtartására, ösztönzésére
Saved in:
Main Author: | Dorogi Luca |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dr. Dávid |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 4p Alanor fogyasztói magatartás kedvezmények marketingkommunikáció online marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27455 |
Similar Items
Employer branding, mint megoldás a fiatal tehetségek vonzására és megtartására
: Vaniga Dóra
: Vaniga Dóra
Szolgáltatás innováció bemutatása a Gránit Gyógyfürdő Zrt-nél a vendégkör megtartására
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
Szervezeti és vezetői módszerek az IT és egyéb szellemi területen foglalkoztatottak elkötelezettségének ösztönzésére és fokozására
: Maszlag Nikoletta
: Maszlag Nikoletta
A kkv szektorban alkalmazható motivációs rendszerek a Z generáció munkavállalóinak megszerzésére és megtartására
: Hegedűs Bettina
: Hegedűs Bettina
A Diageo belső PR tevékenységének szerepe és hatása a dolgozók ösztönzésére, identitásuk növelésére
: Pásztor Kata Sára
Published: (2007)
: Pásztor Kata Sára
Published: (2007)
Újszerű marketingkommunikációs megoldások
: Kecskés Rebeka
: Kecskés Rebeka
Különböző generációk összehasonlító elemzése magyar munkahelyi környezetben különös tekintettel az Y és Z generációk ösztönzésére
: Keresztes Roxána Evelin
: Keresztes Roxána Evelin
Újszerű marketingkommunikációs megoldások A marketingkommunikációs eszközök fejlődése az elmúlt egy évtizedben
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
A marketingkommunikációs tevékenység elemzése
: Hatvani Brigitta
: Hatvani Brigitta
Újszerű marketingkommunikációs megoldások az üzleti életben - a gazdaságban
: Mucsi Balázs
: Mucsi Balázs
Az Iramko cégcsoport marketingkommunikációs tevékenysége
: Bója Boglárka
: Bója Boglárka
Az utazási irodák marketingkommunikációs tevékenysége
: Parragh Fruzsina Mariann
Published: (2007)
: Parragh Fruzsina Mariann
Published: (2007)
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Belső marketingkommunikációs tevékenység a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-nél
: Heitler Luca Éva
: Heitler Luca Éva
Az Yves Rocher tevékenysége és termékeinek megjelenése a hazai fogyasztók attitűdjében
: Gyenes Tünde
: Gyenes Tünde
A fogyasztók már bekapcsolódtak avagy Kétoldalú, interaktív marketingkommunikáció az online felületeken
: Kazinczi Eszter
: Kazinczi Eszter
A Budapesti Operettszínház marketingkommunikációs tevékenysége
: Csaba Laura Lilla
: Csaba Laura Lilla
A LEGO Csoport marketingkommunikációs tevékenysége
: Kovács Katalin
: Kovács Katalin
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
TAnita Lovasboltjánál megvalósuló marketingkommunikációs tevékenység
: Füri Dorottya
: Füri Dorottya
Talentum Kontakt iroda marketingkommunikációs tevékenysége
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban
: Simán Roxána
: Simán Roxána
Újszerű marketingkommunikációs megoldások a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézet működésében
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
Az Alba Regia Szimfonikus Zenekar marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
A Copy General Zrt. marketingkommunikációs tevékenysége
: Csobánczi Nikolett
: Csobánczi Nikolett
Budapest marketingkommunikációs tevékenysége a világörökség tükrében
: Lajtos Tímea
: Lajtos Tímea
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Published: (2008)
: Bóvári Kata
Published: (2008)
A Robert Bosch Kft. marketingkommunikációs tevékenysége
: Laczik Laura
: Laczik Laura
A marketingkommunikáció és az intézményi PR tevékenység kapcsolata
: Pálfi Norbert
: Pálfi Norbert
Millerius Kft.-Lipóti Pékség marketingkommunikációs tevékenysége
: Blézer Petra
: Blézer Petra
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire.
: Pető Tamás
: Pető Tamás
Tom Market marketingkommunikációs tevékenysége és fejlesztési lehetőségei
: Vámosi Tétisz
: Vámosi Tétisz
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
A sváb néptánc online marketingkommunikációs tevékenysége Magyarországon
: Sátori Fanni
: Sátori Fanni
A Gastrofestival Europe Fesztiválszervező Iroda marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
A Gastrofestival Europe Fesztiválszervező Iroda marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
Similar Items
-
Employer branding, mint megoldás a fiatal tehetségek vonzására és megtartására
: Vaniga Dóra -
Szolgáltatás innováció bemutatása a Gránit Gyógyfürdő Zrt-nél a vendégkör megtartására
: Horváth Zsolt -
Szervezeti és vezetői módszerek az IT és egyéb szellemi területen foglalkoztatottak elkötelezettségének ösztönzésére és fokozására
: Maszlag Nikoletta -
A kkv szektorban alkalmazható motivációs rendszerek a Z generáció munkavállalóinak megszerzésére és megtartására
: Hegedűs Bettina -
A Diageo belső PR tevékenységének szerepe és hatása a dolgozók ösztönzésére, identitásuk növelésére
: Pásztor Kata Sára
Published: (2007)