Média hatása a női szerepek kialakulásában
Elmentve itt :
Szerző: | Józó Szilvia |
---|---|
További közreműködők: |
Bayer Dr. Judit Anna
Zelena Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kommunikációelmélet közösségi média média nők online kommunikációelmélet online reklám reklám web |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27462 |
Hasonló tételek
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina
: Nagy Viktória Dorina
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien
: Gudmann Vivien
Női szerepek és szerepütközések
: Vincze Virág Rita
: Vincze Virág Rita
A közösségi média szerepe az étkezési zavarok kialakulásában
: Kirizs Nóra
: Kirizs Nóra
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia
: Ruff Szilvia
Női szerepek a gazdaságban régen és ma
: Kósa Réka
: Kósa Réka
Női vállalkozók személyiségfejlődése a társadalmi szerepek változásával
: Drávucz Beáta
: Drávucz Beáta
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien
: Bajnai Klaudia Vivien
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
A reklámnő, avagy a női nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Ráskai Dóra
: Ráskai Dóra
Hagyományos japán női szerepek alakulása a Z generáció elképzeléseinek tükrében
: Kötél Enikő Flóra
: Kötél Enikő Flóra
Az iskolai szegregáció szerepe a hátrányos helyzet kialakulásában
: Beniczky Edina
: Beniczky Edina
A digitális közeg fejlődésének szerepe az E-Sport kialakulásában
: Laza Ányos
: Laza Ányos
A nemzetközi pénzügyi rendszer elemzése napjaink gazdasági válságának kialakulásában
: Csák Ambrus Pál
: Csák Ambrus Pál
Bér és béren kívüli juttatások elemzése, szerepe az érdekeltségi rendszer kialakulásában
: Balogh Andrea
: Balogh Andrea
Nemi szerepek a szervezetekben
: Gödöny Anna
: Gödöny Anna
Vezetői szerepek a gyakorlatban
: Hrobák László
: Hrobák László
Vezetői szerepek egy szervezetben
: Valacsai Ferenc
: Valacsai Ferenc
A média befolyásoló hatása a női szépségideál alakulására
: Simon Nikolett
: Simon Nikolett
Vezetői stílusok és szerepek jelentősége, hatása a szervezeti magatartásra
: Guzmics Gréta
: Guzmics Gréta
Fordított befektetői szerepek az életbiztosítási szektorban?
: Hornyák Levente
: Hornyák Levente
Piaci szerepek betöltése Budaörs kulturális életében
: Merényi Johanna Léna
: Merényi Johanna Léna
Női karakterábrázolás változása a Disney mesékben. A háziasszony Hófehérkétől a harcias Meridáig, nemi szerepek változása a Disney meséken keresztül
: Tóth Miranda
: Tóth Miranda
A média hatásai a női testképre és szépségideálra
: Gratzoll Gerda
: Gratzoll Gerda
A közösségi média hatása a turizmusban résztvevők biztonságára a női utazók szempontjából
: Muzsai Anna Roberta
: Muzsai Anna Roberta
Nemi szerepek a szóvivői gyakorlatban Szóvivők megítélése és helyzete Magyarországon a XXI. században
: Deák Dóra
: Deák Dóra
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
A nemi szerepek ábrázolása a XXI. századi médiában
: Csillag Fanni
: Csillag Fanni
A gazdasági válság és a bankrendszer viszonya. A bankok szerepe a válság kialakulásában és az ellene tett intézkedések
: Kovács Viktor
: Kovács Viktor
Beszámoló a szakmai gyakorlatomról
: Józó Szilvia
: Józó Szilvia
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
Nemi szerepek és megjelenésük a médiában, a szocializmustól napjainkig
: Hlács Barbara
: Hlács Barbara
A nemi szerepek alakulásának vizsgálata történelmi és plakáttörténeti perspektívából
: Ferencz Mónika
: Ferencz Mónika
Újságírói gyakorlatok és szerepek az orosz-ukrán háború tükrében
: Molnár Barbara
: Molnár Barbara
Női vállalkozók, avagy karrierépítés nőként
: Csendes Szilvia
: Csendes Szilvia
A logisztikai szerepek vizsgálata az online kereskedelemben és webáruházak működésében
: Gecse Tamás
: Gecse Tamás
A sörreklámokban bemutatott társadalmi nemi szerepek és a sörfogyasztás kapcsolata Magyarországon
: Czigány Katinka
: Czigány Katinka
Coach szerepek kezdeti narratívái business területen - tudatos felkészülés a coach szerepre -
: Körei László
: Körei László
Női menedzserek
: Erdélyi Éva
: Erdélyi Éva
Tanári és tanulói szerepek egy üzleti szimulációs játékban az angol nyelvórán
: Loch Ágnes
Megjelent: (2016)
: Loch Ágnes
Megjelent: (2016)
Hasonló tételek
-
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina -
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien -
Női szerepek és szerepütközések
: Vincze Virág Rita -
A közösségi média szerepe az étkezési zavarok kialakulásában
: Kirizs Nóra -
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia