Környezetvédelem marketingkommunikációs szempontból

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Sára
További közreműködők: Zelena Dr. András
Csépai Petra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kereskedelemfejlesztés
környezetvédelem
közösségi média
marketingkommunikáció
médiakutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27500

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27500
005 20201129195523.0
008 201129suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Sára 
245 1 0 |a Környezetvédelem marketingkommunikációs szempontból  |c Kovács Sára  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A választásom azért erre a témára esett, mert az utóbbi években a környezetvédelem foglalkoztat mindenkit. Nincs közkedveltebb téma, mint Földünk megmentése vagy az úgy nevezett zöld életmód.  Őszintén soha nem vontam kétségbe azt a tényt, hogy a bolygó, melyen élünk vészesen közeleg a tűréshatárának végéhez és lassan veszélyessé vállhat. Szeretném megragadni a lehetőséget és a dolgozatom elején leszögezni, hogy én is teszek azért, hogy Földünk minél tovább megőrizze természetes egyensúlyát, az élővilágnak rajta minél kevesebb bántódása essen. Azonban már régóta kételkedem abban, hogy az egyes katasztrófák minden személynek és cégnek egyaránt ennyire fontos legyenek. Így szól a közmondás is: „Túl szép lenne ahhoz, hogy igaz legyen.” Ezekben a gondolatokban elmerülve jött az ötlet, hogy miért is nem járok utána ennek a kérdésnek, vizsgálom meg, mit gondol a köztudat, mennyire vannak tisztában a jelenlegi helyzettel és mennyire sikerült befolyásolni a Budapesten élő embereket azzal, hogy a környezetvédelem divatként jelent meg az életünkben. Ezt a későbbiekben egy konkrét példán keresztül fogom levezetni, mellyel a célom, hogy bemutassam egy környezeti katasztrófával kapcsolatosan hány tévhit él az emberek fejében. Elhiszik, amit látnak, amit megosztanak ismerőseik, barátaik vagy a közmédiában szereplő emberek. Dolgozatomban emellett utána járok egyes hazai és hazánkban jelen lévő, de külföldi cégek zöld kommunikációjának és valós környezetvédelemért tett lépéseiknek.  Megvizsgálom, hány olyan cég van, amikhez elég egy kevés vizsgálódás, utána olvasás, hogy kiderüljön: a cég „zöld” része nem más, mint marketing. 
695 |a kereskedelemfejlesztés 
695 |a környezetvédelem 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a médiakutatás 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
700 1 |a Csépai Petra  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27500/1/SZAKDOLGOZAT%20Kov%C3%A1cs%20S%C3%A1ra%202020.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27500/2/k%C3%A9rd%C5%91iv.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27500/3/Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz.pdf  |z Dokumentum-elérés