Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
Saved in:
Main Author: | Kövesdi Krisztián |
---|---|
Other Authors: | Németh Dr. János Pál |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM OTP Bank Ügyfél elégedettség Ügyfél hűség ügyfélkapcsolat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27560 |
Similar Items
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita
: Kovács Rita
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében
: Horváth Péter
: Horváth Péter
Fogyasztási hitelek szerepe az OTP Bank gyakorlatában
: Kövesi János
: Kövesi János
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A CRM és az életciklus menedzsment szerepe az OTP Bank hitelkártya üzletág esetében
: Visky Krisztián
: Visky Krisztián
Az időpontfoglalás szerepe az OTP Bank Nyrt. CRM stratégiájában
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Az OTP Bank pénzügyi elemzése
: Ipsits Gergely Gábor
: Ipsits Gergely Gábor
Az OTP Bank márkaismertségének elemzése
: Ferencz Sándor Zsolt
: Ferencz Sándor Zsolt
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
A kontrolling szerepe az OTP Bank Marketing Igazgatóságának működésében
: Borbélyné Lukács Daniella Bettina
: Borbélyné Lukács Daniella Bettina
A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
: Morner Fanni
: Morner Fanni
Az ügyfélkapcsolat szerepe a szolgáltatásmenedzsment területén a gépjárműiparban
: Kövesdán Balázs
: Kövesdán Balázs
Ügyfélkapcsolatok fontossága és fejlesztési lehetőségei az OTP Bank Nyrt. fiókjaiban
: Bakó Krisztián
: Bakó Krisztián
Az OTP Bank lakossági hitelezési gyakorlata
: Hergyó Tünde
: Hergyó Tünde
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Lakossági számlacsomagok az OTP Bank kínálatában
: Kormosné Koós Kitti
: Kormosné Koós Kitti
Az OTP Bank NYRT. új számlacsomagjai
: Katona Ágnes
: Katona Ágnes
OTP Bank Marketing Kommunikációja
: Benesovics Bence János
: Benesovics Bence János
Magyar Fejlesztési Bank szerepe a vállalkozások életében
: Patonai Zalán
: Patonai Zalán
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Az OTP Bank Nyrt. sajátos értékelési gyakorlata
: Berecz Bettina
: Berecz Bettina
Elektronikus bankolás fejlődése az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Réka
: Nagy Réka
A vállalkozásfinanszírozás az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Binder Alexandra
: Binder Alexandra
Az OTP Bank Nyrt. pénzügyi helyzetének elemzése
: Mészáros Inez
: Mészáros Inez
Az OTP Bank NYRT. Számlavezetéssel Kapcsolatos Szolgáltatásai
: Lengyel Gergő László
: Lengyel Gergő László
Kisvállalkozások finanszírozása az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Huczek Krisztina
: Huczek Krisztina
Agilis szervezetfejlesztés az OTP Bank példáján keresztül
: Ferencz Sándor Zsolt
: Ferencz Sándor Zsolt
Fogyasztási hitelezés az OTP Bank Nyrt.-nél
: Iflinger Nikolett
: Iflinger Nikolett
Az OTP Bank Nyrt. részvény árfolyamának elemzése
: Szabó Árpád
: Szabó Árpád
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
Megtakarítási lehetőségek az OTP Bank Nyrt.-nél és az öngondoskodás szerepe napjainkban
: Tóth Xénia Orsolya
: Tóth Xénia Orsolya
A digitalizáció szerepe az áfabeszedés és az adatszolgáltatás hatékonyságának növelésében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
Az innováció lehetőségei az OTP Bank Nyrt. vonatkoztatásában
: Szimeiszter Barbara
: Szimeiszter Barbara
Az OTP Bank Nyrt., mint társadalmilag felelős vállalat
: Lukács Daniella Bettina
: Lukács Daniella Bettina
Az OTP Bank Nyrt. önkormányzati üzletágának átfogó ismertetése
: Fóris Brigitta
: Fóris Brigitta
Similar Items
-
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra -
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs -
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Molnár Henriett -
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita -
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében
: Horváth Péter