Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
Elmentve itt :
| Szerző: | Kocsis Erika |
|---|---|
| További közreműködők: | Réthi Dr. Gábor |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség gap modell SERVQUAL szolgáltatás szolgáltatásminőség |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27595 |
Hasonló tételek
Edzői kompetenciák kamatoztatása vezetőként az üzleti életben
: Soós Anna
: Soós Anna
A készletgazdálkodás és a vevőelégedettség kapcsolata
: Pintér Sára
: Pintér Sára
Értékteremtési folyamatok a logisztikai szolgáltatásban
: Martyin Nikolett
: Martyin Nikolett
Az edzői kommunikáció szerepe a játékosok megfelelő felkészítésében a labdarúgásban
: Váli Balázs
: Váli Balázs
Automatizálás felhő alapú szolgáltatásban - Rundeck
: Katona Máté Lőrinc
: Katona Máté Lőrinc
Minőségi elvárások teljesítése a fedélzeti szolgáltatásban
: Koltai Pál
: Koltai Pál
A marketingkommunikáció és a vevőelégedettség jelentősége a kulturális szektorban
: Herczeg András
: Herczeg András
Webserver megoldás Nginx-el, felhő alapú szolgáltatásban
: Dósa Lilla
: Dósa Lilla
A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a nonprofit szervezetek szférájában
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Egy rendezvény online marketingkommunikációja és a vevőelégedettség a Lovasok.hu-nál
: Andor Judit
: Andor Judit
Az ELMŰ-ÉMÁSZ szerepe a fenntartható hazai villamosenergia szolgáltatásban
: Papp Ákos
: Papp Ákos
Mennyit érnek az érzelmek? – Érzelmi munka a pénzügyi szolgáltatásban
: Sztranyánszki László
: Sztranyánszki László
Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
Az Aquincum Hotel Budapest bemutatása és szolgáltatásminőség vizsgálata
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
: Bús Szilvia
: Bús Szilvia
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében
: Montovay Balázs Tibor
: Montovay Balázs Tibor
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
A szolgáltatásminőség megőrzése generációváltás során egy családi cukrászda esetében
: Koronczy Gergely Csaba
: Koronczy Gergely Csaba
Szolgáltatásminőség mérése a DHL Global Forwarding légi export osztályán
: Varga Petra
: Varga Petra
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István
: Márton Marcell István
A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései
: Réthi Gábor, et al.
Megjelent: (2014)
: Réthi Gábor, et al.
Megjelent: (2014)
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
A lineáris és a progresszív személyi jövedelemadózás összehasonlítása
: Kersmájer Tímea Erika
: Kersmájer Tímea Erika
Kiégés szindróma a turisztikai munkaerőpiacon Különös tekintettel a budapesti szálláshely szolgáltatásban, rendezvényszervezők körében és utazási irodákban
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Személyi jövedelemadózás Magyarországon az egykulcsos személyi jövedelemadó vizsgálatának tükrében
: Markó Anna
: Markó Anna
A hazai Mercedes-Benz kis-és középvállalkozó márkaszervizeinek szolgáltatásminősége a SERVQUAL modell alapján
: Szántó Júlia
: Szántó Júlia
Teljeskörű minőségmenedzsment a könyvvizsgálati szolgáltatásban multinacionális könyvvizsgáló cégek vonatkozásában, az emberi tényező szerepe az egyes szinteken
: Karnauf Tamás
: Karnauf Tamás
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Roll-Lamell Kft.-nél
: Szabóné Szalai Ágnes
: Szabóné Szalai Ágnes
A személyi jövedelemadóról átfogóan
: Gulyás Boglárka
: Gulyás Boglárka
Az alkalmazotti létből a vállalkozói világba való áttérés lehetősége a személygépkocsis személyszállító szolgáltatásban, mint alternatív üzleti modellben
: Viziné Péter Júlia Beatrix
: Viziné Péter Júlia Beatrix
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
Szolgáltatásminőség és fogyasztói elégedettség mérése és bemutatása a 6x6 Taxi Kft-n keresztül
: Zengő Réka
: Zengő Réka
A személyi jövedelemadó kedvezmények bemutatása
: Baravics Gyöngyvér
: Baravics Gyöngyvér
A személyi edzők kommunikációja gyakorlatban
: Szikszai Nikolett
: Szikszai Nikolett
Magánszemélyek adókedvezményei a személyi jövedelemadóban
: Biró Balázs
: Biró Balázs
Hasonló tételek
-
Edzői kompetenciák kamatoztatása vezetőként az üzleti életben
: Soós Anna -
A készletgazdálkodás és a vevőelégedettség kapcsolata
: Pintér Sára -
Értékteremtési folyamatok a logisztikai szolgáltatásban
: Martyin Nikolett -
Az edzői kommunikáció szerepe a játékosok megfelelő felkészítésében a labdarúgásban
: Váli Balázs -
Automatizálás felhő alapú szolgáltatásban - Rundeck
: Katona Máté Lőrinc