Így alkoss értékes márkát!
Saved in:
Main Author: | Nyári Béláné |
---|---|
Other Authors: |
Molnár Viktor
Szabó Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | márka márkahűség márkaépítés socialmedia érzelmek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27616 |
Similar Items
„Így vásárolunk mi" A magyar online kiskereskedelem fogyasztói szemmel
: Derényi Zsófia
Published: (2014)
: Derényi Zsófia
Published: (2014)
Az Így Élj Jobban Zrt. helyzete a telekommunikációs piacon marketing szempontból
: Hovanecz Hanna
: Hovanecz Hanna
Ahol sok ember álmodik egyszerre és így kezdődik a valóság –avagy ördögkatlan fesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019)
A fénykép értéke
: Rigó Tamás
: Rigó Tamás
„HÁT, AKKOR ÍGY KELL ÉLNÜNK” - A médiahasználat szociális reprezentációinak vizsgálata a magyar televíziózás történetében
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
Esettanulmányi versenyek üzleti értéke
: Bendik Vivien
: Bendik Vivien
A Vállalati érték meghatározása a gyakorlatban, kiemelt figyelemmel a tulajdonosi érték növelésére
: Heuschmidt Ádám Sándor
: Heuschmidt Ádám Sándor
Versenytárselemzés, Ár-érték mátrix segítségével
: Nagy Renáta Nóra
: Nagy Renáta Nóra
A felhasználói adatok biztonsága és értéke
: Galambos Endre Roland
: Galambos Endre Roland
Egy szervezet legfőbb értéke a munkatárs!
: Ecsedi Edina Renáta
: Ecsedi Edina Renáta
A magyar cirkuszművészet, mint turisztikai érték
: Bata Renáta
: Bata Renáta
A szervezeti kultúra, mint rejtett érték
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Kontrolling Tevékenységek Hozzáadott Érték Növelő Szerepe
: Hável Csaba
: Hável Csaba
Egy vállalat, szervezet hírnevének értéke - hírnévmenedzsment
: Sári Zsanett Katalin
: Sári Zsanett Katalin
Hozzáadott érték különbözőségen alapuló zalaegerszegi gazdaságfejlesztési koncepció
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Családbarát munkahelyek, ahol az érték az ember,
: Pintér Mónika
: Pintér Mónika
Kontrolling beszámolók – Mitől lesz értékes egy kontrolling riport?
: Zakor Dorina
: Zakor Dorina
Egy vállalat tulajdonosi érték számítása, illetve fundamentális elemzése
: Vági János Dániel
: Vági János Dániel
A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban
: Szántay Antal Sándor
: Szántay Antal Sándor
Érdek vagy érték? A vállalati társadalmi felelősségvállalás megítélése Magyarországon
: Soós Annamária
: Soós Annamária
A teljesítmény-elvű vezetés és a public relations értéke
: Durányik Nóra
Published: (2008)
: Durányik Nóra
Published: (2008)
A fenntarthatóság, mint üzleti érték és annak kommunikációs aspektusai
: Blahó-Strohmayer Eszter
: Blahó-Strohmayer Eszter
A Praktiker mint márka. Mit várnak el ma a fogyasztók egy márkától? Mennyire elkötelezettek ma érzelmileg a Praktiker felé a vevői? Milyen irányban, és hogyan kell a vállalatnak a márkát irányítani?
: Bakó Simon
: Bakó Simon
Az adatok értéke és az adattárházak szerepe az üzleti szektorban
: Eördögh Lili
: Eördögh Lili
A munka (m)értéke - MÁV-TRAKCIÓ Zrt. munkakör-értékelési rendszere
: Lipcsei Eszter
: Lipcsei Eszter
„Diamonds Are Forever” avagy a gyémánt értéke és befektetési helyzetelemzése hazánkban
: Donáth Petra
: Donáth Petra
Magyarország elhelyezkedése a globális érték- és termelési láncban Készült a Költségvetési Tanács Titkársága megbízásából
: Vakhal Péter
Published: (2017)
: Vakhal Péter
Published: (2017)
A frontvonal értéke a banki ügyfélkiszolgálásban, fókuszban a CIB Bank gyakorlata
: Molnár Zita
: Molnár Zita
A hitelbiztosítékok fajtái, valamint egy adott hitelkérelemhez felajánlott biztosíték értelmezése és értéke
: Járvási Kata
: Járvási Kata
A hitelbiztosítékok fajtái, valamint egy adott hitelkérelemhez felajánlott biztosíték értelmezése és értéke
: Darcsi Barbara
: Darcsi Barbara
A sport marketing értéke, különös tekintettel a Tottenham Hotspur marketingtevékenységére és terjeszkedésére.
: Láng dr. Bálint Gergő
: Láng dr. Bálint Gergő
AZ IVÓVÍZ VALÓDI ÁR/ÉRTÉK ARÁNYÁNAK VIZSGÁLATA BUDAPESTEN ÉS A HAZAI VÍZMŰVEKNÉL
: Rácz Viktória
: Rácz Viktória
A Szolgáltatási minőség, mint hozzá adott érték elemzése a Waberer's International Nyrt. működésénél
: Lázár Anna
: Lázár Anna
A gyógyhely cím, mint hozzáadott érték jelentősége Hévíz és Bad Füssing példáján keresztül
: Háriné Eszéki Marianna
: Háriné Eszéki Marianna
Hulladékból érték? - Környezetkímélő dekorációk forgalmazására specializálódott fiktív e-kereskedelmi vállalkozás iránti kereslet felmérése
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Egyszer fent, egyszer még feljebb. Működhet az érték alapú (Appreciative Inquiry) coaching Magyarországon?!
: Horváthné Mesics Mária
: Horváthné Mesics Mária
A helyi érték szerepe, avagy a fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai termelők viszonylatában
: Tősmagi Klaudia
: Tősmagi Klaudia
Az animáció hozzáadott értéke a szállodai vendégelégedettséghez a Camping Tamarit Beach Resort példáján keresztül
: Köles Réka
: Köles Réka
Az IFRS-re történő áttérés az OTP gyakorlatában az Amortizált Bekerülési Érték bemutatásán keresztül
: Molnár Ivett
: Molnár Ivett
A mesék érték-kommunikációja régen és ma, hogyan és mennyiben befolyásolja a gyermekek értékorientációját?
: Kukoda Alexandra
: Kukoda Alexandra
Similar Items
-
„Így vásárolunk mi" A magyar online kiskereskedelem fogyasztói szemmel
: Derényi Zsófia
Published: (2014) -
Az Így Élj Jobban Zrt. helyzete a telekommunikációs piacon marketing szempontból
: Hovanecz Hanna -
Ahol sok ember álmodik egyszerre és így kezdődik a valóság –avagy ördögkatlan fesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019) -
A fénykép értéke
: Rigó Tamás -
„HÁT, AKKOR ÍGY KELL ÉLNÜNK” - A médiahasználat szociális reprezentációinak vizsgálata a magyar televíziózás történetében
: Kiss Richárd János