Az OASIS Apartments Kft. közösségi médiában való szereplésének elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Eszter
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internetmarketing
kommunikációs stratégia
közösségi média
marketingkommunikáció
online értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27625
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom céljaként a közösségi média fontosságára szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy a vállalaton belül a közösségi médiának milyen ereje és szerepe van, mit lehet elérni a közösségi platformokon való hirdetéssel, illetve milyen elengedhetetlen szerepe van a marketingkommunikációnak, a márkaépítésnek, a poztív imázs és arculat kialakításának a mai világban, és hogy ezeket hogyan lehet elérni és fejleszteni.  Az OASIS Apartments Kft.-n keresztül ismertettem a médiahirdetés lépéseit, hogy mire szükséges figyelni és milyen célcsoportot célszerű megközelíteni, illetve milyen marketing módszerekkel lehet népszerűsíteni, illetve ábrákon és grafikonokon keresztül mutattam be a vendégcsoportok összetételét, és a közösségi média hirdetési közönségének elosztását, különböző platformokon. Napjainkban a legfontosabb és legelterjedtebb hirdetés az online hirdetés, ezeknek célszerű megtanulni a helyes használatát a céljaink elérése érdekében. Végezetül bemutattam az elemeit és az eszközeit (kommunikációs-mix, stratégiák, közösségi média marketing eszközök) a marketing különböző ágazatainak, ezzel ismertetve a marketing szerepét és fontosságát, amit a cégnél is nap mint nap átvettünk és alkalmaztunk, igyekeztünk a tervek alapján cselekedni.