Az Air France-KLM Group marketingstratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Mihály Zsanett |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | légiforgalom légiközlekedés marketingstratégiák márkanév repülőgépek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27633 |
Hasonló tételek
Az AirFrance-KLM group költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékélése
: Vajda Patrik Márió
: Vajda Patrik Márió
Munkavállalók helyzete az Air France - KLM fúziója idején
: Tamás Nikolett
: Tamás Nikolett
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla
: Varga Emese Lilla
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda
: Rauschenberger Vanda
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda
: Rauschenberger Vanda
Az Air France – KLM elektronikus kereskedelmi fejlődése a kezdetektől a napjainkig
: Csősz-Nagy Dorottya
: Csősz-Nagy Dorottya
Az Air France-KLM szolgáltató központjának tevékenységében rejlő kockázatok felmérése és kezelése
: Vaspál Veronika
: Vaspál Veronika
A koronavírus világjárvány hatása a légitársaságokra, különösen az Air France – KLM légitársaságra
: Kozma Kata
: Kozma Kata
Az Air France-KLM légitársaság vezetői információs rendszerének átalakulása az Airpas szoftver bevezetésének hatására
: Zelenyánszki Nikolett
: Zelenyánszki Nikolett
Az export légi folyamat bemutatása két különböző termék esetén az AirFrance-KLM Cargo-n keresztül
: Nagy Hajnalka
: Nagy Hajnalka
Az Air France – KLM Magyarországi Fióktelep magyar számviteli törvény és IFRS szabályozás szerint készült beszámolóinak összehasonlító elemzése, valamint a transzferár politikájának bemutatása
: Sütő Gréta
: Sütő Gréta
Bérszámfejtői Szolgáltatások Marketingstratégiája az ITL Group Kft.-nél
: Emődi Gréta Tímea
: Emődi Gréta Tímea
Konfliktuskezelés a KLM budapesti fióktelepénél
: Varga Barnabás László
: Varga Barnabás László
KLM airline’s market position in Europe
: Péterszegi Klaudia
: Péterszegi Klaudia
A kontrollingrendszer és a krízismenedzsment kapcsolatrendszere a Wizz Air Group Légitársaságnál
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában
: Tasi Dorka
: Tasi Dorka
Chatbotok funkcionalitása és adatbiztonsági kihívásai – a KLM példáján reprezentálva
: Tasi Kitti Roxána
: Tasi Kitti Roxána
Complex analysis of an opening self-catering chateau in France
: Sarkadi Mariann
: Sarkadi Mariann
France’s foreign trade and global value chain analysis
: Ghriss Oussama
: Ghriss Oussama
A KLM Holland Királyi Légitársaság controlling rendszerének bemutatása, hatékonyságának elemzése
: Veres Anna
: Veres Anna
A transzferár-szabályozás bemutatása a KLM Magyarországi Fióktelepének példáján keresztül
: Nyíri Adrienn
: Nyíri Adrienn
Special air transportation - establishing a GSA in the air industry
: Schmidt Anna
: Schmidt Anna
Robert Bosch France SAS TMC charter projekt analízise
: Hegyi Antal
: Hegyi Antal
Comparative Report on Mentoring in SMEs in Hungary, Finland, France and Romania
: Csizmadia Péter, et al.
Megjelent: (2017)
: Csizmadia Péter, et al.
Megjelent: (2017)
Economic diplomacy of France in the military sector from 1958 to 1981.
: Giafferi Marius
: Giafferi Marius
A Robinia Group Kft. beszerzési folyamatainak bemutatása
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
A Social Media jelentősége a légitársaságok életében a KLM példája alapján
: Nagy Eszter Zsófia
: Nagy Eszter Zsófia
Le rôle de la France dans l'Union Européenne
: Hackel Sylvia Julie
: Hackel Sylvia Julie
Az AL-KO marketingstratégiája és távlati piaci lehetőségei a fogyasztói piacon
: Mihály Gyula
: Mihály Gyula
Párizs és Ile-de-France megjelenése a magyar kiutazó turisztikai piacon
: Koller Ivett Tünde
: Koller Ivett Tünde
Az ATSA marketingstratégiája
: Borsos Rebeka
: Borsos Rebeka
Hasonló tételek
-
Az AirFrance-KLM group költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékélése
: Vajda Patrik Márió -
Munkavállalók helyzete az Air France - KLM fúziója idején
: Tamás Nikolett -
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla -
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda -
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda