Közösségi média szerepe a Z generációt célzó rendezvények sikerességében
Elmentve itt :
| Szerző: | Balog Dorottya |
|---|---|
| További közreműködők: | Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Z-generáció influencer influencer marketing közösségi média rendezvény(ek) rendezvényszervezés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27635 |
Hasonló tételek
A humor szerepe a reklámok sikerességében
: Végh Attila
: Végh Attila
A márka szerepe a zenei előadók sikerességében
: Balla Viktória
: Balla Viktória
Hogyan vonzzuk be a Z generációt?
: Baksa Dorina
: Baksa Dorina
A HR új célpontjai – Avagy hogyan érjük el a Z generációt
: Jurászik Edina
: Jurászik Edina
A jövő generációját célzó marketing sajátosságai
: Náfrádi Dóra
: Náfrádi Dóra
Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?
: Lázár Nikolett Rebeka
: Lázár Nikolett Rebeka
Közösségi marketing szerepe a rendezvények népszerűsítésében
: Fésűs Liza Sára
: Fésűs Liza Sára
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
Az alfa generációt nevelő szülők médiatudatossága különböző generációk szülői médiaszokásainak vizsgálata
: Füzesi-Illés Virág
: Füzesi-Illés Virág
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Z generáció és a közösségi média kapcsolata
: Kiss Petra
: Kiss Petra
Adatok gyűjtését célzó ellenőrzések az operatív vizsgálatok tükrében
: Selymes István Zoltán
: Selymes István Zoltán
Alkalmazottakat célzó vállalati felelősségvállalás pályakezdő HR-esek szemszögéből
: Nagy Fanni
: Nagy Fanni
A nők munkaerő-piaci helyzete az Y generációt vizsgálva
: Kádár Kitti
: Kádár Kitti
Az Y generációt motiváló tényezők, a generáció munkahelyi elvárásai
: Beke Bianka
: Beke Bianka
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
A közösségi média hatása a Z generáció tükrében
: Szolomájer-Jakó Alexa
: Szolomájer-Jakó Alexa
A közösségi média szerepe a zenés, táncos rendezvények piacán, a WORLD IS MINE eseményeinek példáján keresztül
: Polányi Tekla
: Polányi Tekla
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
A közösségi média szerepe a Z generáció önértékelésében és pszichés jóllétében Fókuszban az Instagram
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
A légi szállítmányozási import folyamat és a lerövidítését célzó javaslatok
: Varga Györgyi Éva
: Varga Györgyi Éva
A megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci integrációját célzó adózási eszközök
: Kertész Flóra Dóra
: Kertész Flóra Dóra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
Közösségi média hatása a Z generáció toborzására a bankszektorban
: Takács Nóra
: Takács Nóra
A közösségi média szerepe a Z-generációban, különös tekintettel az orosz-ukrán konfliktusra
: Bányai Richárd Bendegúz
: Bányai Richárd Bendegúz
Az általános forgalmi adó és az áfacsalás visszaszorítását célzó intézkedések
: Kiss Dóra Julianna
: Kiss Dóra Julianna
Az Y és Z generáció közösségi média használati szokásai
: Birnbauer Nóra
: Birnbauer Nóra
A pénzügyi tudatosság fejlesztését célzó programok hatása a befektetési kultúrára Magyarországon
: Madarász Marcell
: Madarász Marcell
A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
A közösségi média hatása a Z generációra és desztináció választására
: Siménfalvy Anna Boglárka
: Siménfalvy Anna Boglárka
A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére
: Selyem Daniella Klaudia
: Selyem Daniella Klaudia
Közösségi média felületek, mint márkakommunikációs eszközök a Z generáció elérésére
: Schiszler Dóra
: Schiszler Dóra
Hogyan befolyásolják a fiatal generációt az aktuális véleményvezérek, sztárok, celebek hajviseletei (trendjei) a televízión, mint audiovizuális médián keresztül, és miképpen változott meg minden a közösségi média megjelenésével?
: Takács Letícia
: Takács Letícia
Több generáció, egy szervezet – Lehet-e egységesen beilleszteni mind a négy generációt?
: Sztancs Cintia
: Sztancs Cintia
Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata
: Máté Dorottya Adél
: Máté Dorottya Adél
Közösségi média szerepe az értékesítésben - Mobilredfox Kft. és az influencer marketing
: Orbán Dorottya
: Orbán Dorottya
Az EU-s támogatások, mint a megújuló energiahordozók felhasználásának növelését célzó beruházások forrásai
: Balla Tímea
: Balla Tímea
Az adóhatóság által alkalmazott adóelkerülés megakadályozását célzó intézkedések és ezek számviteli megjelenése
: Pátkai Erika
: Pátkai Erika
A közösségi média szerepe a toborzás eszköztárában
: Burus Klaudia
: Burus Klaudia
Hasonló tételek
-
A humor szerepe a reklámok sikerességében
: Végh Attila -
A márka szerepe a zenei előadók sikerességében
: Balla Viktória -
Hogyan vonzzuk be a Z generációt?
: Baksa Dorina -
A HR új célpontjai – Avagy hogyan érjük el a Z generációt
: Jurászik Edina -
A jövő generációját célzó marketing sajátosságai
: Náfrádi Dóra