A magyarországi hallókészülék kiskereskedelmi értékesítés versenyhelyzetének vizsgálata az Amplifon Magyarország Kft. bemutatásán keresztül
Saved in:
Main Author: | Abelovszky Péter Patrik |
---|---|
Other Authors: |
Budavári Dávid
Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | hallókészülék piaci verseny portfólióelemzés versenyelemzés versenyhelyzet elemzése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27637 |
Similar Items
Hallókészülék értékesítés és a gyártók piaci részesedése Magyarországon
: Harsányi Tamás
: Harsányi Tamás
Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása
: Horváth Barbara
: Horváth Barbara
Budapest Marriott Hotel üzletági versenyhelyzetének vizsgálata
: Burucz Nóra
: Burucz Nóra
A felhőalapú informatikai szolgáltatások versenyhelyzetének elemzése
: Sándor Krisztián
: Sándor Krisztián
A marketing tevékenység hatása a logisztikai tevékenységre az Amplifon Magyarországnál
: Fóner Patrik
: Fóner Patrik
A személyes eladás kulcsfontossága a hallókészülék újravásárlásnál
: Cserkó Rebeka
: Cserkó Rebeka
MOL MAGYARORSZÁG A magyar üzemanyag-értékesítő kiskereskedelmi piac átvilágítása egy sikeres magyar vállalat bemutatásán keresztül
: Vágvölgyi Pál
: Vágvölgyi Pál
Rendelés-feldolgozás és az értékesítés folyamatának ismertetése egy logisztikai KKV bemutatásán keresztül
: Szabolcsi Amarilla Ivett
: Szabolcsi Amarilla Ivett
A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Szolgáltatás értékesítés B2B területen, az Antenna Hungária nagyvállalat gyakorlatának bemutatásán keresztül
: Resch Marcell Ádám
: Resch Marcell Ádám
A szervezettség jelentősége - Egy vállalati projekt részletes bemutatásán keresztül
: Szabó Patrik
: Szabó Patrik
Költségszámítás, önköltségszámítás a Gépsystem Kft. bemutatásán keresztül
: Rózsás Júlia
: Rózsás Júlia
Hazai kiskereskedelmi dohányértékesítés sajátosságainak vizsgálata
: Berhidai Dániel Péter
: Berhidai Dániel Péter
A magyarországi pótkocsi értékesítés üzleti környezet vizsgálata egy adott vállalaton keresztül
: Bata Dávid István
: Bata Dávid István
Életmentő értékláncok egy kisvállalkozás bemutatásán keresztül.
: Kolossváry Márk
: Kolossváry Márk
Az egészséges termékek marketing reklámozása egy vállalat bemutatásán keresztül
: Gyarmathy Péter
: Gyarmathy Péter
Megváltozott fogyasztói szokások fitness blogok bemutatásán keresztül
: Kutas Andrea Virág
: Kutas Andrea Virág
Virtuális közösségek a Bulissimo Club bemutatásán keresztül
: Zeke Andrea
: Zeke Andrea
Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül
: Schmidt Berta
: Schmidt Berta
Különböző vallások gasztronómiájának összehangolása egy hazai fiktív étterem bemutatásán keresztül
: Szucskó Péter
: Szucskó Péter
A bilaterális kamarák szerepe a magyar gazdaságban, a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara bemutatásán keresztül
: Sánta Dániel
: Sánta Dániel
Számvitel és adózás kapcsolata a Fer-Fer Kft. bemutatásán keresztül
: Hutter Éva
: Hutter Éva
A Zara Magyarország Kft piacvezető pozíciójának bemutatása a divatiparban betöltött szerepén és kiskereskedelmi tevékenységén keresztül
: Takács Viktória
: Takács Viktória
CASH TARTÁSI MOTÍVUMOK VIZSGÁLATA EGY VÁLLALATCSOPORT CASH POOLING RENDSZERÉNEK BEMUTATÁSÁN KERESZTÜL
: Vörös Balázs
: Vörös Balázs
A befolyásolás pszichológiájának vizsgálata a The Coca-Cola Company kampányainak bemutatásán keresztül
: Ványi Enikő Marianna
: Ványi Enikő Marianna
Az agrárfejlesztési támogatások jelentősége egyes pályázatok bemutatásán keresztül
: Balogh Brigitta
: Balogh Brigitta
Adományozás a gasztronómiában a Mosoly Alapítvány bemutatásán keresztül
: Pap Adrienn
: Pap Adrienn
A fiktív kiskereskedelmi kft beszámolójának könyvvizsgálata
: Szabó Bálint
: Szabó Bálint
A márkakereskedelem és a viszonteladói értékesítés elemzése a Helly Hansen Magyarország Kft. példáján keresztül
: Luczenbacher Attila
: Luczenbacher Attila
Dél-koreai vállalatok működőtőke befektetéseinek vizsgálata a Hankook Tire cég bemutatásán keresztül
: Debreczeni Edina Laura
: Debreczeni Edina Laura
Különbségek az Auchan Magyarország Kft. és más kiskereskedelmi vállalatok online marketing-eszköz használatában
: Urbán István Sándor
: Urbán István Sándor
Lámpa értékesítés a Tungsram Operation KFT-n keresztül
: Kelemen Andrea
: Kelemen Andrea
Egy gyógyszer-kiskereskedelmi vállalkozás jövedelmi helyzetének vizsgálata
: Farkas Emese
: Farkas Emese
Kontrolling rendszerek kialakítása és üzemeltetése a vállalati gyakorlatban Egy magyarországi multinacionális kiskereskedelmi kft. példája
: Horváth Renáta
: Horváth Renáta
A Robert Bosch Kft. logisztikai szolgáltatóinak teljesítménymérése adott KPI mutatók bemutatásán keresztül.
: Dudás Boglárka
: Dudás Boglárka
Céges rendezvények szervezésének általános folyamatai egy rendezvény bemutatásán keresztül
: Wachtl Fanni
: Wachtl Fanni
A Magyar Telekom válságkommunikációja az Origó-ügy bemutatásán keresztül
: Kutfej Imola Edit
: Kutfej Imola Edit
A kulturális rendezvényszervezés sajátosságai a Müpa Budapest bemutatásán keresztül
: Cser Bernadett Mercédesz
: Cser Bernadett Mercédesz
A pénzügyi kommunikáció evolúciója a SWIFT-rendszer bemutatásán keresztül
: Tóth Tamás
: Tóth Tamás
Egy termékvédjegy létrehozása és bevezetése, konkrét példa bemutatásán keresztül
: Totth Ádám
: Totth Ádám
Similar Items
-
Hallókészülék értékesítés és a gyártók piaci részesedése Magyarországon
: Harsányi Tamás -
Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása
: Horváth Barbara -
Budapest Marriott Hotel üzletági versenyhelyzetének vizsgálata
: Burucz Nóra -
A felhőalapú informatikai szolgáltatások versenyhelyzetének elemzése
: Sándor Krisztián -
A marketing tevékenység hatása a logisztikai tevékenységre az Amplifon Magyarországnál
: Fóner Patrik