Téged befolyásol? Az influencerek hatása az Y és Z generáció vásárlási szokásaira a vizsgált minta alapján
Saved in:
Main Author: | Nagy Viktória |
---|---|
Other Authors: | Máté Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Y generáció Z gereráció influencer internet marketing online marketing vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27652 |
Similar Items
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura
: Tóth Fanni Laura
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra
: Zelei Viktória Petra
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
A Covid-19 hatása az Y és Z generáció utazási szokásaira
: Sarafi Dávid
: Sarafi Dávid
A márkahűség kialakításának eszközei a magyar lakosság körében, a vizsgált minta vonatkozásában
: Kohári Szimonetta
: Kohári Szimonetta
Az influencer marketing hatásai a Z generáció fogyasztói szokásaira
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
Self-branding a vizsgált hazai és nemzetközi influencerek esetében
: Poremba Zita
: Poremba Zita
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
Reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira
: Talapka Petra Lili
: Talapka Petra Lili
Az influencerek világa és Z generációs megítélésük a szépségiparban
: László Fanni
: László Fanni
A digitalizáció hatása a Z generáció elektronikai eszközvásárlási szokásaira
: Qu Éva
: Qu Éva
Fogyasztói magatartás az Y generáció vásárlási szokásainak bemutatásával
: Szabó Réka Krisztina
: Szabó Réka Krisztina
Profi teniszezők hatása az amatőr teniszezők vásárlási szokásaira
: Bartosik Réka
: Bartosik Réka
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna
: Székely Hanna
Az Y-Z generáció bankválasztási szempontjai
: Csépe Alexandra
: Csépe Alexandra
Fogyasztói szokások, vásárlási motiváció az Y generációs nők körében
: Szentesi Anita
: Szentesi Anita
Az Y és Z generáció trendkövetésének és döntéshozatalának folyamata
: Deák Viktória
: Deák Viktória
A sportturizmus „y” és „z” generációs résztvevői
: Nagy Kata
: Nagy Kata
Generációs különbségek-Az X, Y, Z generáció vizsgálatának tükrében
: Kovács Elina
: Kovács Elina
Az Y és Z generáció a munkaerőpiacon
: Keresztes Márk Szabolcs
: Keresztes Márk Szabolcs
Médiafogyasztás az X, Y, Z generáció tükrében
: Hajdók Andrea Antónia
: Hajdók Andrea Antónia
Az Y és Z generáció a munkaerőpiacon
: Balogh Ákos
: Balogh Ákos
Y és Z generáció az online marketingben
: Albert Judit Piroska
: Albert Judit Piroska
Y generáció online vásárlási szokásai a divatáruk piacán
: Harsányi Havaska
: Harsányi Havaska
Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben
: Karbunárin Alexandra
: Karbunárin Alexandra
Az Y és a Z generációk a munkaerőpiacon Munkavállalói attitűdök vizsgálata az X,Y és Z generáció esetében
: Kecskeméti Viktória Tímea
: Kecskeméti Viktória Tímea
Fogyasztói magatartás alakulásának, trendjeinek vizsgálata; az X, az Y és a Z generáció online vásárlási szokásai webáruházakban
: Guti Jonatán
: Guti Jonatán
A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire
: Nagy Gyöngyi
: Nagy Gyöngyi
Similar Items
-
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor -
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika -
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura -
A TikTok hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
: Zelei Viktória Petra -
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik