A digitalizáció által nyújtott marketing lehetőségek a modern korban
Elmentve itt :
Szerző: | Balázs Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | SEO digitalizáció digitális marketing influenszer közösségi média tartalom marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27653 |
Hasonló tételek
Egy magyar KKV fejlődése a kereskedelmi bank által nyújtott finanszírozási lehetőségek segítségével
: Büki Alexa
: Büki Alexa
Az unit-linked konstrukció által nyújtott lehetőségek a magán- és vállalkozói szférában
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
Kereskedelmi bankok és pénzintézetek által nyújtott projektfinanszírozási lehetőségek a magyarországi vállalati szektor számára
: Kuklis Alexandra
: Kuklis Alexandra
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
Az Európai Unió által nyújtott források felhasználásának ellenőrzése
: Borbély Ingrid Katalin
: Borbély Ingrid Katalin
Leltározás által nyújtott pénzügyi információk, sajátos leltározási módszertanok vizsgálata
: Frankó Gábor
: Frankó Gábor
Valódi közösségek a közösségi korban A Leonardo Kert marketingstratégiája
: Benkő Júlia Borbála
Megjelent: (2013)
: Benkő Júlia Borbála
Megjelent: (2013)
Fogyasztói szokások vizsgálata az optikus által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők körében
: Kerek-Ujvári Dorottya Sára
: Kerek-Ujvári Dorottya Sára
Vendégtípusok összehasonlítása és a szálloda által nyújtott szolgáltatások a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Pozsik Dorottya
: Pozsik Dorottya
Az identitáspolitika jelenségének áttekintése és marketing szemléletű vizsgálatának jelentősége a posztmodern korban
: Hegyvári Gyula Dániel
: Hegyvári Gyula Dániel
A hagyományos bankok, neobankok és a fintech vállalatok által nyújtott szolgáltatások összehasonlítása és elemzése
: Skoperda Nikol
: Skoperda Nikol
A kis- és középvállalkozások számára nyújtott EU-s finanszírozási lehetőségek A Gazdasági Versenyképesség Operatív Program tapasztalatai, a Gazdaságfejlesztési Operatív Program lehetőségei
: Skribanek Judit
: Skribanek Judit
Szolgáltatások a felhőben (Az Invitech ICT Services Kft. által nyújtott felhő alapú szolgáltatások bemutatása)
: Elsik Dániel
: Elsik Dániel
A személyes márkaépítés felfedezése a digitális korban eszközök, stratégiák és generációs perspektívák
: Árvai Lili
: Árvai Lili
Digitalizációs lehetőségek a kiskereskedelemben
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
Fiatalkorban és idős korban megélt nehézségek a munkanélküliség kapcsán
: Csabai Zsuzsanna
: Csabai Zsuzsanna
Egyházközösségek által kínált művelődési lehetőségek
: Filus Aida
: Filus Aida
Szenvedélybetegségek középiskolás korban, prevenciója és megoldási lehetőségei az iskolában
: Ács Katalin
: Ács Katalin
A modern marketing
: Onita Márió Márk
: Onita Márió Márk
Tájékozódás a digitális korban A Z generáció hírfogyasztási szokásai 2021-ben
: Pohl Kitti Angéla
: Pohl Kitti Angéla
Értékesítési lehetőségek az online marketing eszközei által kis- és középvállalkozások esetében
: Ruskó Rebeka
: Ruskó Rebeka
Modern informatikai biztonsági lehetőségek és megoldások vállalati környezetben
: Kaderják Máté
: Kaderják Máté
Digitalizációs folyamatok és lehetőségek a szállodaiparban
: Szilágyi Kata
: Szilágyi Kata
Kistérségi Startmunka Mintaprogramok által nyújtott támogatás a hátrányos helyzetű települések részére, és ennek szociális hatásai a lakosság életében
: Farkasné Bárdy Anita
: Farkasné Bárdy Anita
Kapunyitási Pánik - Megküzdés a családi, párkapcsolati és munkahelyi kihívásokkal fiatal felnőtt korban
: Petz Vivien
: Petz Vivien
A dabasi nyugdíjas klubok által kínált művelődési lehetőségek
: Kajliné Ludányi Margit
: Kajliné Ludányi Margit
Visszutas logisztikai optimalizálási lehetőségek egy logisztikai szolgáltató által
: Jakus Bálint
: Jakus Bálint
Bankolási lehetőségek Magyarországon, különös tekintettel a CIB Bank Zrt. által kínált lehetőségekre
: Körmendi Eszter
: Körmendi Eszter
A háztartási szektor részére nyújtott hitelek állományának elemzése
: Anga Zsófia
: Anga Zsófia
A split tesztek használata a modern vállalkozások marketing tevékenységében
: Birinyi Balázs
: Birinyi Balázs
A Közösségi Agrárpolitika keretében nyújtott támogatások jellemzése, különös tekintettel az iskolatej jogcímre
: Gál Balázs Tamás
: Gál Balázs Tamás
A Strukturális Alapok keretében nyújtott támogatások felhasználásának kincstári ellenőrzése
: Horváth Lilla
: Horváth Lilla
A gyerekek és a média viszonya. Televízió nézési és vásárlási szokások 10-14 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A számvitel modern iránya
: Pocsai Eszter
: Pocsai Eszter
Vas megye önkormányzatainak nyújtott támogatások vizsgálata a kincstári rendszeren keresztül
: Ferencz Katalin
: Ferencz Katalin
A magyar büntetés-végrehajtási intézetek által biztosított művelődési-és szabadidős lehetőségek
: Sipos Kitti Evelin
: Sipos Kitti Evelin
A Z generáció és a média viszonya. Televíziónézési, internetezési és vásárlási szokások 14-17 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A marketing szerepe a mai modern magánegészségügyben
: Csernavölgyi István
: Csernavölgyi István
Modern mítoszok szépség, fiatalság, egészség a reklámok világában
: Schveiger Eszter
: Schveiger Eszter
Az eurózóna tagországainak nyújtott IMF hitelcsomagok és hatásaik összehasonlító elemzése
: Nemes Dóra
Megjelent: (2014)
: Nemes Dóra
Megjelent: (2014)
Hasonló tételek
-
Egy magyar KKV fejlődése a kereskedelmi bank által nyújtott finanszírozási lehetőségek segítségével
: Büki Alexa -
Az unit-linked konstrukció által nyújtott lehetőségek a magán- és vállalkozói szférában
: Nagy Tamás -
Kereskedelmi bankok és pénzintézetek által nyújtott projektfinanszírozási lehetőségek a magyarországi vállalati szektor számára
: Kuklis Alexandra -
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti -
Az Európai Unió által nyújtott források felhasználásának ellenőrzése
: Borbély Ingrid Katalin