Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
Saved in:
Main Author: | Laszák Mercédesz |
---|---|
Other Authors: |
Eszes Dr. István
Gyöngyösi-Furár Laura |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | közösségi média márka márkahűség márkaépítés online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27660 |
Similar Items
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna
: Szigeti Loretta Anna
Hírnévépítés és kockázatkezelés a közösségi médián keresztül A PR lehetőségei a közösségi médiában
: Csabai Eszter
: Csabai Eszter
Egy új profil megismertetése, bevezetése a social medián keresztül
: Cséri Bettina
: Cséri Bettina
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf
: Kazár Zalán Kristóf
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda
: Polonkai Amanda
A fogyasztói magatartás vizsgálata a tudatos és egészséges életmód függvényében a közösségi médián keresztül
: Farkas Vivien
: Farkas Vivien
A zene és zenész közönséglétrehozó szerepe a médián keresztül Hogyan alakul a zenész által a social média közösségi térélménnyé
: Kuremszki Dorottya
: Kuremszki Dorottya
A munkaerő-toborzás és a közösségi média oldalak kapcsolata A Hays Hungary Kft. közösségi médián keresztüli marketingtevékenységének vizsgálata
: Zsiga Vivien
: Zsiga Vivien
A freecard helyzetének bemutatása a hazai és holland reklámpiacon a Boomerang Medián keresztül
: Kósa Nóra
: Kósa Nóra
Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?
: Lázár Nikolett Rebeka
: Lázár Nikolett Rebeka
Chinggis Khan márka bevezetése Magyarországra
: Otgonbaatar Sarangerel
: Otgonbaatar Sarangerel
A stratégiai menedzsment és a public relations médián belüli megjelenése
: Hernádi Kata
: Hernádi Kata
A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra
: Pap Brigitta
: Pap Brigitta
A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra
: Hanol Ádám
: Hanol Ádám
Az Asahi márka bevezetése a magyar piacra
: Lázár András Barna
: Lázár András Barna
Egy kategóriateremtő étrendkiegészítő márka bevezetése a gyógyszeriparban
: Szubi Balázs Zoltán
: Szubi Balázs Zoltán
A MRS HERSKIN designer táska márka külpiaci bevezetése
: Koffler Júlia
: Koffler Júlia
Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra
: Széchenyi Martin Endre
: Széchenyi Martin Endre
A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában
: Balatoni Kinga Kata
: Balatoni Kinga Kata
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
A DIGA, mint a Panasonic márka egyik új termékcsoportjának bevezetése
: Polyik Pál
: Polyik Pál
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Az Institut Esthederm luxuskozmetikai márka bevezetése a Covid-19 alatt
: Boda Kincső
: Boda Kincső
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
A közösségi média használata egy egyetemista célközönséggel rendelkező márka életében
: Gyöngyösi Diána
: Gyöngyösi Diána
A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése - A Mass medical honosítása
: Szabó Elizabeth Blanka
: Szabó Elizabeth Blanka
A CeraVe márka Magyarországra történő bevezetése – A mass medical honosítása
: Szabó Elizabeth Blanka
: Szabó Elizabeth Blanka
A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében
: Erdődi Zsolt
: Erdődi Zsolt
Startup webshop bevezetése, a közösségi médiába marketingkommunikációval
: Ferenci Noel
: Ferenci Noel
Egy cider márka bevezetése és gyors elterjesztése a tipping point elmélet alapján
: Király Kolos
Published: (2012)
: Király Kolos
Published: (2012)
Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
S&OP Bevezetése egy kisvállalkozásba
: Kiss Mercédesz
: Kiss Mercédesz
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
Új termék bevezetése az FMCG piacra - Fogyasztói és piaci igények a Grenade márka bevezetésére
: Szabó Donát
: Szabó Donát
Ügyfélkapcsolatok szervezése egy kisvárosi könyvelőiroda életében
: Laszák János
: Laszák János
Egy ismert márka kommunikációja új vizeken A KOMÉTA 99 Zrt. megjelenése a közösségi médiában
: Nagy Nelli
: Nagy Nelli
Elektronikus jegyrendszer bevezetése a helyi- és helyközi közösségi közlekedésben
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Similar Items
-
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka -
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna -
Hírnévépítés és kockázatkezelés a közösségi médián keresztül A PR lehetőségei a közösségi médiában
: Csabai Eszter -
Egy új profil megismertetése, bevezetése a social medián keresztül
: Cséri Bettina -
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf