Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Oláh Tímea Kinga |
---|---|
További közreműködők: |
Andrási Tamás
Harsányi Dr. Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Organiqa Kft. digitális felületek elektronikus kereskedelem - online kereskedelem közösségi média online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27681 |
Hasonló tételek
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti
: Óbíró Kitti
Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A NOVETEX Matrac Biomanufaktúra online megjelenéseinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
Termelői Online Webáruház
: Kollár Zoltán
: Kollár Zoltán
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
A Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online és offline megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése
: Horváth Karina
: Horváth Karina
Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
: Szeleczki Borbála
: Szeleczki Borbála
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Báldogi Richárd
: Báldogi Richárd
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia
: Mészáros Klaudia
Webáruház működtetése a gyakorlatban
: Kovács Lídia Éva
: Kovács Lídia Éva
Egy reszponzív webáruház készítése
: Gergics Milán
: Gergics Milán
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba
: Fábián Csaba
A TMC belső kommunikációjának vizsgálata
: Mikli Dorina
: Mikli Dorina
Webáruház fejlesztése agilis módszertanok szerint
: Riczu Ádám
: Riczu Ádám
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
: Nagy Tímea Andrea
: Nagy Tímea Andrea
A KÉSZ Csoport belső kommunikációjának vizsgálata
: Gila Dóra
: Gila Dóra
Termékvisszahívások kommunikációjának jellemzői
: Bencsics Zsuzsanna
: Bencsics Zsuzsanna
A webáruház marketing területei és módszerei
: Szoljár Dzsenifer Vivien
: Szoljár Dzsenifer Vivien
A Richter Egészségváros Program és kommunikációjának vizsgálata
: Remecz Alexandra Brigitta
: Remecz Alexandra Brigitta
Kisvállalati webáruház létrehozásának vizsgálata a RAKTECH Magyarország Kft. aspektusából
: Grajzel Ádám
: Grajzel Ádám
Az FMCG cégek társadalmi felelősségvállalási online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek szemszögéből
: Dickinson Andrea
: Dickinson Andrea
Vállalatok társadalmi felelőssége – Kis- és középvállalkozások online CSR kommunikációjának elemzése
: Komlódi Ágota
: Komlódi Ágota
Webáruház készítés az Equi-Time Kft.-nek
: Ábrahám László
: Ábrahám László
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc
: Pataky András Ferenc
A Babaszafari webáruház marketingkommunikációjának eredmény- és hatékonyságvizsgálata
: Hordós Ivett
: Hordós Ivett
Adatbázistervezés - Táplálékkiegészítő webáruház adatbázisának felépítése és üzemeltetése
: Gulyás Előd
: Gulyás Előd
Fogyatékossággal élők kommunikációjának akadálymentesítése
: Mózes Kitti
Megjelent: (2007)
: Mózes Kitti
Megjelent: (2007)
A Béres Actival+Magnézium termék bevezetésének bemutatása és online kommunikációjának elemzése
: Hajdu Péter
: Hajdu Péter
Social médiában folytatott online marketing tevékenység bemutatása a Shop Builder webáruház példáján keresztül
: Szalai Dávid
: Szalai Dávid
Webáruház működésének folyamatai a Tesco webáruházán bemutatva
: Pente Patrik
: Pente Patrik
Egy kézműves termékeket forgalmazó webáruház indításának terve
: Káplárné Molnár Anna
: Káplárné Molnár Anna
Nonprofit szervezetek kommunikációja - A Láthatatlan Egyetem kommunikációjának vizsgálata
: Falcsik Andrea Krisztina
: Falcsik Andrea Krisztina
Hasonló tételek
-
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti -
Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Oláh Tímea Kinga -
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara -
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel -
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel