Érzelmek használata és hatása a marketingkommunikáció során
Elmentve itt :
| Szerző: | Baán Nikoletta Erzsébet |
|---|---|
| További közreműködők: |
Bancsik György
Vass Viktória |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | arculat - image befolyásolás marketingkommunikáció reklámpszichológia érzelmek |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27688 |
Hasonló tételek
Érzelmek vagy tények? Érzelmek jelentősége a Vinteden található felhasználói visszajelzésekben
: Vetró Bernadett Lilla
: Vetró Bernadett Lilla
Az érzelmek kommunikációja a médiában
: Takács Mercédesz
: Takács Mercédesz
Az érzelmek szerepe a reklámokban
: Kardos Lili
: Kardos Lili
Érzelmek szerepe a Telekom reklámokban
: Telbisz Dzsenifer
: Telbisz Dzsenifer
Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban A szeretet, mint a márkák éltetője
: Simon Nóra
: Simon Nóra
A pénzügyi döntéshozatal pszichológiája – érzelmek és befektetések
: Borbás Dániel
: Borbás Dániel
Kulturális értékek, érzelmek és motivált gondolkodás CULTURAL VALUES, EMOTION AND MOTIVATED COGNITION
: Thuma Orsolya
Megjelent: (2023)
: Thuma Orsolya
Megjelent: (2023)
Márkavarázs, avagy az érzelmek szerepe a fogyasztói döntéshozásban
: Fellner Fanni
: Fellner Fanni
Mennyit érnek az érzelmek? – Érzelmi munka a pénzügyi szolgáltatásban
: Sztranyánszki László
: Sztranyánszki László
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében
: Koroknai Kíra
: Koroknai Kíra
Globális reklámok napjainkban, és azok fordítási nehézségei az audiovizuális médiumok használata során
: Barna Henrik
: Barna Henrik
Marketingkommunikációs eszközök egy vállalat imázs és márkaépítése során
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Generációk marketingkommunikációs eszköz használata - Bízhatunk bennük vagy visszaélnek a helyzettel?!
: Kovács Edit
: Kovács Edit
Marketingkommunikációs eszközök használata a Kemma.hu online hírportálon 2019-2020
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes
: Hammer Clió Ágnes
Marketingkommunikációs eszközök használata és jelentősége a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.-nél
: Gombkötő Ágnes
: Gombkötő Ágnes
Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül
: Magdus Andrea
: Magdus Andrea
A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása
: Kovács Bianka Hajnalka
: Kovács Bianka Hajnalka
Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
Érzelmek és élmények a munkahelyen − Az érzelmi intelligencia és a flow élmény kapcsolata egy multinacionális környezetben
: Strobl Laura
: Strobl Laura
A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során.
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
: Szepesi Nóra Zsuzsanna
Közösségi média használata, hatása koronavírus járvány előtt és alatt
: Bárdi Antónia
: Bárdi Antónia
Édesítőszerek használata a cukrászdákban
: Stan Boglárka
: Stan Boglárka
Supermarket rendszer projektalapú használata
: Kő Tamás Péter
: Kő Tamás Péter
Mobil eszközök használata IT szolgáltatásokban
: Szauer Márton Csaba
: Szauer Márton Csaba
Felhőszolgáltatások használata vállalati szinten
: Lipők Benjamin
: Lipők Benjamin
Informatikai rendszer használata, korszerűsítésé
: Bajkó Bence
: Bajkó Bence
Egy új budapesti étterem és borozó komplex elemzése a vendéglátóipari piacon való sikerességének tükrében
: Baán Csenge
: Baán Csenge
Az okostelefonok használata a mindennapokban
: Kővári Nikolett
: Kővári Nikolett
Mesterséges intelligencia használata a számvitelben
: Arató Balázs
: Arató Balázs
Mesterséges intelligencia használata a webáruházakban
: Szüsz-Józsa Vivien Noémi
: Szüsz-Józsa Vivien Noémi
Mesterséges Intelligencia használata a bankszektorban
: Ambrus Dániel Bendegúz
: Ambrus Dániel Bendegúz
Készpénz használata és jövője a szállodaiparban
: Kocsis Tamás
: Kocsis Tamás
Projektmenedzsment eszközök használata autóipari környezetben
: Panykó Szelina
: Panykó Szelina
IT support platformok használata egy nagyvállalatnál
: Péter Richárd Szilveszter
: Péter Richárd Szilveszter
Hasonló tételek
-
Érzelmek vagy tények? Érzelmek jelentősége a Vinteden található felhasználói visszajelzésekben
: Vetró Bernadett Lilla -
Az érzelmek kommunikációja a médiában
: Takács Mercédesz -
Az érzelmek szerepe a reklámokban
: Kardos Lili -
Érzelmek szerepe a Telekom reklámokban
: Telbisz Dzsenifer -
Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban A szeretet, mint a márkák éltetője
: Simon Nóra