Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bangó Bettina Andrea
Other Authors: Kopcsay Dr. László
Máté Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:Z gereráció
business marketing
hatásvizsgálat
influencer
marketingkommunikáció
online marketing
reklámeszközök
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27699
Description
Abstract:SZINOPSZISÚgy vélem, az influencer marketing okos, bölcs és mértékletesebb használatával abból minden érintett nyertesen kerülne ki, hisz az influencerek megőrizhetnék eredeti, valóban saját és egyedi hangjukat, arcukat, a vállalatok termékeikkel – sokkal korlátozottabb formában és főleg mennyiségben – ehhez a minőséghez csatlakoznának, a követő rajongók pedig jóval kevesebb, de minőségibb, számukra még hasznosabb és kedvezőbb ajánlatot kapnának. A jövő nagy kérdése, hogy az influencer marketing ezen minőségi irányba fog-e elmozdulni, vagy „bedarálja” a minél nagyobb tömegekhez elérés semmibe szóló vákuuma, s valóban hatékony (még hatékonyabb) reklámhordozóvá fejlődik tovább vagy ugyanúgy elvész a süllyesztőben, miképp elvesztek a bannerek és a sajtóhirdetések.