Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bangó Bettina Andrea
Other Authors: Kopcsay Dr. László
Máté Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:Z gereráció
business marketing
hatásvizsgálat
influencer
marketingkommunikáció
online marketing
reklámeszközök
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27699

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27699
005 20201205144246.0
008 201205suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bangó Bettina Andrea 
245 1 0 |a Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban  |c Bangó Bettina Andrea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a SZINOPSZISÚgy vélem, az influencer marketing okos, bölcs és mértékletesebb használatával abból minden érintett nyertesen kerülne ki, hisz az influencerek megőrizhetnék eredeti, valóban saját és egyedi hangjukat, arcukat, a vállalatok termékeikkel – sokkal korlátozottabb formában és főleg mennyiségben – ehhez a minőséghez csatlakoznának, a követő rajongók pedig jóval kevesebb, de minőségibb, számukra még hasznosabb és kedvezőbb ajánlatot kapnának. A jövő nagy kérdése, hogy az influencer marketing ezen minőségi irányba fog-e elmozdulni, vagy „bedarálja” a minél nagyobb tömegekhez elérés semmibe szóló vákuuma, s valóban hatékony (még hatékonyabb) reklámhordozóvá fejlődik tovább vagy ugyanúgy elvész a süllyesztőben, miképp elvesztek a bannerek és a sajtóhirdetések. 
695 |a Z gereráció 
695 |a business marketing 
695 |a hatásvizsgálat 
695 |a influencer 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
695 |a reklámeszközök 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
700 1 |a Máté Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27699/1/szakdolgozat_bangobettina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27699/2/nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés