A Scitec Nutrition marketingstratégiájának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balázs Gergő Attila
További közreműködők: Bartha Zsolt
Szabó Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Scitec Nutrition
fitness
marketingstratégiák
sport-táplálékkiegészítők
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27716
Leíró adatok
Kivonat:A sport táplálékiegészítők piaca az utóbbi évtizedben robbanásszerűen indult növekedésnek, egyre több szereplővel a piacon egyre több bevételt termelve, amelynek a világon, és Magyarországon is egyaránt az egyik kiemelkedő szereplője a Scitec Nutrition, aminek a termékei jól ismertek a testépítés körében. De vajon mi okozta ezt a növekedést minek köszönheti a Scitec Nutrition a piacon elfoglalt pozícióját? Milyen marketingstratégiára volt ehhez szüksége? Kik a célközönsége ezeknek a termékeknek? Ezen kérdések mentén jutottam el arra a pontra, hogy a Scitec Nutrtiton marketingstratégiájáról fogok írni a dolgozatomban. A szekunder részben először szeretnék kicsit beszélni a sportmarketing és tradicionális marketing közötti különbségekről, majd röviden szeretném bemutatni magát céget. Ezt követné egy piaci áttekintés magáról a fitness iparról és a sport-táplálékkiegészítő piacról, a fogyasztói szokások és trendek bemutatása, majd pedig a marketingmix elemeit szeretném bemutatni a Scitec Nutrtition példáján keresztül. A primer kutatási részem a hipotézisek felállításával fogom kezdeni, amiket az interjú és kérdőív elemzések után fogok értékelni, majd végül javaslatot tenni. A dolgozatomat az összefoglalómmal fogom zárni.