Self-branding a vizsgált hazai és nemzetközi influencerek esetében
Saved in:
Main Author: | Poremba Zita |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | influencer marketing self-branding személymárka véleményvezér én márka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27751 |
Similar Items
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála
: Katona Luca Borbála
How self-employed and micro enterprises build their personal brand
: Sczigel Dóra Cintia
: Sczigel Dóra Cintia
Labdarúgók self-brand építése a médiában, és a social médiában
: Delean Kristóf
: Delean Kristóf
Téged befolyásol? Az influencerek hatása az Y és Z generáció vásárlási szokásaira a vizsgált minta alapján
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Self-service adatvizualizáció befektetési banki környezetben
: Lengyel Gabriella
: Lengyel Gabriella
Az öngondoskodás (self-care) jelentősége és hatásai
: Nagy Gréta Regina
: Nagy Gréta Regina
The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem?
: Bognár Korinna
: Bognár Korinna
Complex analysis of an opening self-catering chateau in France
: Sarkadi Mariann
: Sarkadi Mariann
Individual financial planning and self-care in one's 20s
: Baranyi Fanni Lili
: Baranyi Fanni Lili
IoT rendszer bevezetése a vizsgált mezőgazdasági vállalatnál.
: Hordós Natália
: Hordós Natália
Generációváltás folyamatainak bemutatása vizsgált családi vállalkozásokon keresztül
: Gódor Kata
: Gódor Kata
A SZÉP Selfness KFT értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Bera Katalin
: Bera Katalin
A magyar influencerek hatása a hazai turizmusra
: Perjési Laura
: Perjési Laura
IoT rendszer kialakítása a vizsgált vállalatnál és ügyfélkörénél
: Budai Ákos
: Budai Ákos
Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció
: Nagy György László
: Nagy György László
A hazai és nemzetközi gasztro-influencerek hatása a gasztronómiai fogyasztási szokásokra a fiatal felnőttek körében
: Garancsy András
: Garancsy András
A pálinkafogyasztás szociokulturális és gazdasági háttere egy vizsgált aspektusból
: Bencze Gréta Alexandra
: Bencze Gréta Alexandra
Munkahelyi diszkrimináció megjelenése a női munkavállalók, a megváltozott munkaképességű, és a különböző nemzetiségű munkavállalók esetében, a három vizsgált szervezetnél
: Varga Dominika Viktória
: Varga Dominika Viktória
A szervezeti kommunikáció technológiai hatékonysága egy vizsgált szervezeten belül
: Petrik Bernadett
: Petrik Bernadett
A self-service HR adatlekérdezés hasznossága a modern vállalati környezetben
: Gősi Bence
: Gősi Bence
The Disney Princess Effect - Pyschological Impacts on Self-Perception in a Generational Comparison
: Tóth Enikő Angéla
: Tóth Enikő Angéla
Pandémia hatása vizsgált ágazatok, illetve vállalatok gazdasági működésére, eredményességére
: Mészáros Nóra
: Mészáros Nóra
Research on the development of financial planning and self-care of the population in the 21st century
: Balog Dóra
: Balog Dóra
Influencerek vásárlásösztönző hatásai
: Balog Adrienn
: Balog Adrienn
A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon
: Kovács Laura
: Kovács Laura
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
Pandémia hatása egy vizsgált ágazat, illetve vállalat gazdasági működésére, eredményességére
: Vászondi Míra Lili
: Vászondi Míra Lili
Pandémia hatása egy vizsgált ágazat, illetve vállalat gazdasági működésére, eredményességére
: Nabilek Balázs Zoltán
: Nabilek Balázs Zoltán
A SZÉP Selfness KFT értékesítési tevékenységének elemző bemutatása és környezetbarát vállalatirányítás lehetőségei
: Bera Katalin
: Bera Katalin
Influencerek hatása a sportban
: Berta Zoltán László
: Berta Zoltán László
Streamerek, azaz videójáték influencerek
: Mihály Bence Norbert
: Mihály Bence Norbert
Influencer marketing, lovas influencerek
: Koncz Laura
: Koncz Laura
A pénzügyi vállalkozások könyvvezetési és beszámolási kötelezettségének bemutatása egy vizsgált cégen keresztül
: Kazimér Nikolett
: Kazimér Nikolett
A pénzügyi vállalkozások könyvvezetési és beszámolási kötelezettségének bemutatása egy vizsgált cégen keresztül
: Mecser Dániel
: Mecser Dániel
A pénzügyi vállalkozások könyvvezetési és beszámolási kötelezettségének bemutatása egy vizsgált cégen keresztül
: Mecser Dániel
: Mecser Dániel
A márkahűség kialakításának eszközei a magyar lakosság körében, a vizsgált minta vonatkozásában
: Kohári Szimonetta
: Kohári Szimonetta
Dolgozói elégedettség változás a hibrid munkavégzés megjelenése óta a vizsgált pénzügyi vállalatnál
: Szabó Benjámin
: Szabó Benjámin
Transzferárak szerepe és kezelése a hazai és nemzetközi gyakorlatban
: Szelei Zita
: Szelei Zita
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Similar Items
-
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála -
How self-employed and micro enterprises build their personal brand
: Sczigel Dóra Cintia -
Labdarúgók self-brand építése a médiában, és a social médiában
: Delean Kristóf -
Téged befolyásol? Az influencerek hatása az Y és Z generáció vásárlási szokásaira a vizsgált minta alapján
: Nagy Viktória -
Self-service adatvizualizáció befektetési banki környezetben
: Lengyel Gabriella