A HPS experience kft. marketingtevékenységének bemutatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Puskás Márton
Format: Thesis
Kulcsszavak:döntések
folyamatelemzés
marketing-kampány
marketingtevékenység
promóció
reklámkampány
vásárlói magatartás
vásárlók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27775

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27775
005 20201212142411.0
008 201212suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Puskás Márton 
245 1 2 |a A HPS experience kft. marketingtevékenységének bemutatása  |c Puskás Márton  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szinopszis   A kötelező szakmai gyakorlatomat a Budapesti székhelyű, HPS experience kft.-nél töltöttem, amely a HPS cégcsoporton belül, tevékenységét tekintve, egy teljes körű reklámszolgáltatást végző ügynökség. Ez azt jelenti, hogy a manapság fellelhető, szinte összes reklámozási forma megtalálható a cégen belül. Ez a témaválasztásomra is nagy befolyással bírt, mivel alapvetően a témám a vásárlási döntéseket befolyásoló tényezők voltak, illetve ez leszűkítve a marketingtevékenységek befolyására ebben a folyamatban. Úgy gondolom, ahhoz, hogy a szakmai gyakorlati helyemen végzett marketingtevékenységek fontosságát kellőképp be lehessen mutatni, fontos először magát a vásárlási döntést, mint folyamatot, illetve az ezeket befolyásoló tényezőket definiálni. Ez egy rendkívül összetett és egymásra épülő folyamat. Éppen ezért dolgozatom első felében a szakirodalom, és egyéb források segítségével próbálom definiálni ezt, saját szavaimmal elmagyarázni, illetve beleszőni kisebb személyes tapasztalatokat. Ezt követően a HPS experience kft. működését szándékozom bemutatni. Szerkezeti felépítését, az adott divíziókat, a szakmai gyakorlatom során szerzett személyes tapasztalatokat, élményeket, rövid leírást az általam végzett feladatokról, ezek fontosságáról. Összességében a vállalat fő tevékenységét, a saját gondolatokat, kisebb javaslatokat a céggel kapcsolatban. Ezeken felül egy részt szeretnék szentelni arra is, hogy a kialakult járványhelyzet hogyan érintette a gyakorlati helyem működését, illetve az én munkámat. A dolgozat vége felé közeledve szeretnék kitérni a gyakorlati helyemen fellelhető marketingtevékenységekre, különös hangsúllyal a promóciós tevékenységekre, mivel az ott töltött idő alatt főleg ezeknek az elősegítésével, és lebonyolításával foglalkoztam. Ezt személyes, illetve tőlem különálló divíziók által készített példákon keresztül szándékozom bemutatni, mindeközben pedig megkeresni és feltárni az összefüggéseket az általam választott témával, és a cég tevékenységével kapcsolatban. Dolgozatom alapvető célja, azoknak a tényezőknek a feltárása, és kiemelése, melyek rendkívül fontosak lehetnek a vásárlás ösztönzésében egy promóciós munka során. Mindezt, egy multinacionális ügyfelekkel rendelkező, reklámügynökség már lefutott kampányokról készült jelentései, esettanulmányai és a személyes tapasztalatok alapján, illetve a szakirodalom meghatározásainak vizsgálatával és gyakorlatba való beültetésével szándékozom elérni.     
695 |a döntések 
695 |a folyamatelemzés 
695 |a marketing-kampány 
695 |a marketingtevékenység 
695 |a promóció 
695 |a reklámkampány 
695 |a vásárlói magatartás 
695 |a vásárlók 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27775/1/Z%C3%81R%C3%93DOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27775/2/Repozit%C3%B3rium.pdf  |z Dokumentum-elérés