Termékmegjelenítések - A korábban és jelenleg hatályos médiatörvény tekintetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vincze Zoltán Kristóf
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kommunikáció
marketing
médiatörvény
reklám
tartalomszolgáltatás
termék elhelyezés
termékmegjelenítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27791

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27791
005 20201228061931.0
008 201228suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vincze Zoltán Kristóf 
245 1 0 |a Termékmegjelenítések - A korábban és jelenleg hatályos médiatörvény tekintetében  |c Vincze Zoltán Kristóf  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozat legfőbb témáját a termékmegjelenítések témaköre adta. Körbejártam a médiatörvény megszületésének körülményeit, valamint azt, hogy ez milyen hatással a mindennapi életünkre és azon reklámokra, amelyeket minden nap fogyasztunk különböző tartalomszolgáltatók platformjain keresztül. Elemzésre került, hogy miért és hogyan történik a kereskedelmi kommunikáció ezen felgyorsult és újszerű formája napjainkban. Ezen kívül szót ejtettem a termékmegjelenítések valamennyi marketing és kereskedelmi jellegű vonatkozásáról, elemeztem valamennyi nagyon fontos feltételt és szabályozást. A témán keresztül betekintést nyerhettünk valamennyi információba és következtetésbe, amelyek elengedhetetlenül szükségesek ahhoz, hogy a termékmegjelenítések témakörét még alaposabban tudjuk szemlélni. Kiderült az is, hogy 2019 évben az egyértelműen legtöbbet megjelenített márka a Norbi Update lett, összesített 1.260 alkalmas termékelhelyezéssel. A leginkább preferált szektor a szolgáltatások iparága összesített 7.654 megjelenéssel, míg a műsorkategóriák közül a lista első helyén a reggeli információs magazinok állnak összesített 7.538 megjelenéssel. Az RTL Klub csatornán legtöbb termékmegjelenítést tartalmazó műsor 2019-ben a Reggeli, míg a tv2 csatornán a Bezár a bazár! című alkotások lettek.  A médiahatóság kutatása segítségével nagyon komplex és átfogó kép szerezhető arról, hogy a két nagy országos kereskedelmi televíziós csatorna képernyőjén hogyan alkalmazzák a kereskedelmi üzenetátadás ezen modern és újszerű formáját. 
695 |a kommunikáció 
695 |a marketing 
695 |a médiatörvény 
695 |a reklám 
695 |a tartalomszolgáltatás 
695 |a termék elhelyezés 
695 |a termékmegjelenítés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27791/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27791/2/Nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés