Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
Saved in:
Main Author: | Véniss Eszter |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | eseménymarketing rendezvény(ek) rendezvényszervezés vállalati kommunikáció vállalati szakmai rendezvények |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27799 |
Similar Items
A CSR szerepe a vállalati kommunikációban
: Leányvári Villő
: Leányvári Villő
Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában
: Kelemen Attila
: Kelemen Attila
Imázsépítés az eseménymarketing eszközeivel az Árkád példáján
: Kiss Bettina Nikolett
: Kiss Bettina Nikolett
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
A blogok szerepe és alkalmazási lehetőségei a vállalati kommunikációban
: Berényi Norbert
: Berényi Norbert
Márkanagykövetek szerepe a kommunikációban
: Musza Olívia
: Musza Olívia
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
Szimbólumok szerepe a társadalmi kommunikációban
: Molnár Zoltánné
: Molnár Zoltánné
Az öt érzék szerepe az in-store kommunikációban
: Koczka Zsófia
: Koczka Zsófia
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf
: Jacsmenik Kristóf
Az érzelmi intelligencia szerepe a vezetői kommunikációban
: Szeitz Dorottya Szilvia
: Szeitz Dorottya Szilvia
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
Az eseménymarketing helyzete napjainkban - avagy a válság alatt és után?
: Harsányi Dávid
Published: (2012)
: Harsányi Dávid
Published: (2012)
Katarzis a kommunikációban
: Gulyás Rózsa
: Gulyás Rózsa
Az információs technológia hatása a szervezetekre - infotainment a vállalati kommunikációban
: Kalocsai Veszta Alina
: Kalocsai Veszta Alina
Eseménymarketing egy természetfotó szabadtéri kiállítás és előadás turné magyarországi állomásain
: Villányi Mátyás
: Villányi Mátyás
Márkaismertségből vásárlás - Az eladáshelyi kommunikáció szerepe az integrált kommunikációban
: Papp András
: Papp András
Nemawashi a japán kommunikációban
: Hidasi Judit, et al.
Published: (2015)
: Hidasi Judit, et al.
Published: (2015)
A befolyásolás eszközei a kommunikációban
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2016)
Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban
: Bálint Bettina
: Bálint Bettina
A mesterséges intelligencia megjelenése az online kommunikációban
: Bálint Krisztián
: Bálint Krisztián
Interkulturális kompetenciák a német-magyar kommunikációban
: Tornai-Camille Rita
: Tornai-Camille Rita
Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban
: Hornicsár Petra
: Hornicsár Petra
Mesterséges intelligencia alkalmazhatósága a digitális kommunikációban
: Lázár Anna Ilona
: Lázár Anna Ilona
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán
: Csingár Zoltán
A this is Redy marketingkommunikációjának elemzése, kiemelve a közösségi média szerepét és hasznosságát a vállalati kommunikációban
: Szántó Gréta Regina
: Szántó Gréta Regina
Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban
: Varga Nelli
: Varga Nelli
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
A gyűlöletpolitika térnyerése a magyar politikai kommunikációban
: Niedermüller Tamás Bálint
: Niedermüller Tamás Bálint
A kulturális diplomácia helye a globális kommunikációban
: Léstyán Mária
: Léstyán Mária
Generációs különbségek a kommunikációban a humor szempontjából
: Sümegi Tamás
: Sümegi Tamás
Vallási üzenetek és kulturális érzékenység az interkulturális kommunikációban
: Tóth Martina
: Tóth Martina
Szokások, nonverbális jelek a hétköznapai kínai kommunikációban
: Nagy Emília
: Nagy Emília
Döntési torzítások és manipuláció a PR kommunikációban
: Fáklya Panna Luca
: Fáklya Panna Luca
Döntési torzítások és manipuláció a PR kommunikációban
: Fáklya Panna Luca
: Fáklya Panna Luca
Ország- és népnevek problémái a kultúraközi kommunikációban
: Osváth Gábor
Published: (2003)
: Osváth Gábor
Published: (2003)
A Vezetői Információs Rendszer jelentősége a szervezeti kommunikációban
: Borbély Noémi
: Borbély Noémi
Hogyan változott a magyar labdarúgás szerepe a politikai kommunikációban? (A Rákosi-korszaktól napjainkig)
: Lakatos Gergely
: Lakatos Gergely
Similar Items
-
A CSR szerepe a vállalati kommunikációban
: Leányvári Villő -
Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában
: Kelemen Attila -
Imázsépítés az eseménymarketing eszközeivel az Árkád példáján
: Kiss Bettina Nikolett -
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao -
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta