Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Anna
További közreműködők: Németh Dr. János Pál
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
média
médiaszolgáltatások
stratégia kiépítés
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27864
Leíró adatok
Kivonat:Összegezve, a dolgozatom megírása során az volt a célom, hogy bemutassam amarketingstratégia szerepét és kialakítását lépésről lépésre, majd pedig egy gyakorlatipéldán keresztül szemléltessem azt. Az elméleti részben az egyetemi tanulmányaim soránelsajátított tudásból és az ajánlott szakirodalmakból merítve írtam le a marketinglegfontosabb céljait, részstratégiáit és a marketingstratégia kialakításának folyamatát ésmódszereit. A dolgozatom második részében pedig az Atmedia marketingstratégiájátmutattam be számos érdekes kutatás elvégzésével. A vállalat kommunikációs arculatánakfejlődése során megvizsgáltam a stratégiát befolyásoló tényezőket, a versenytársakat és avállalat piaci helyzetét.