Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Anna
További közreműködők: Németh Dr. János Pál
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
média
médiaszolgáltatások
stratégia kiépítés
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27864

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27864
005 20210329093534.0
008 201228suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Molnár Anna 
245 1 0 |a Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél  |c Molnár Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Összegezve, a dolgozatom megírása során az volt a célom, hogy bemutassam amarketingstratégia szerepét és kialakítását lépésről lépésre, majd pedig egy gyakorlatipéldán keresztül szemléltessem azt. Az elméleti részben az egyetemi tanulmányaim soránelsajátított tudásból és az ajánlott szakirodalmakból merítve írtam le a marketinglegfontosabb céljait, részstratégiáit és a marketingstratégia kialakításának folyamatát ésmódszereit. A dolgozatom második részében pedig az Atmedia marketingstratégiájátmutattam be számos érdekes kutatás elvégzésével. A vállalat kommunikációs arculatánakfejlődése során megvizsgáltam a stratégiát befolyásoló tényezőket, a versenytársakat és avállalat piaci helyzetét. 
695 |a marketing 
695 |a média 
695 |a médiaszolgáltatások 
695 |a stratégia kiépítés 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Németh Dr. János Pál  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27864/1/Marketingstrat%C3%A9gia%20kialak%C3%ADt%C3%A1sa%20az%20Atmedia%20Kft-n%C3%A9l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27864/2/FOSZK_OF_moln%C3%A1r_anna_GT34WV.pdf  |z Dokumentum-elérés