OTRS jegykezelő rendszer bevezetése ügyfélszolgálati folyamatokba
Elmentve itt :
Szerző: | Sallai Tamás |
---|---|
További közreműködők: | Fauszt Dr. Tibor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | jegykezelő konfiguráció konfigurálás nyílt forráskód OTRS ügyfélpanasz-kezelés ügyfélszolgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27868 |
Hasonló tételek
Jegykezelő rendszerek bemutatása
: Kővári Martin
: Kővári Martin
Jegykezelő rendszerek és a Blackbox
: Vékony Petronella
: Vékony Petronella
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás
: Wagner Tamás
Rendszergazdai feladatok bemutatása, végfelhasználói támogatás jegykezelő rendszeren keresztül
: Csillag Dénes Zsolt
: Csillag Dénes Zsolt
Mobil eszközök bevonása IT folyamatokba, banki szolgáltatásokba
: Kiss Anita
: Kiss Anita
BOT(ok) bevonása a pénzügyi folyamatokba
: Deák Máté
: Deák Máté
Lean módszerek bevezetése a gyártási folyamatokba a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Kovács Bernadett
: Kovács Bernadett
"Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél
: Kurbel Andrea
: Kurbel Andrea
Ügyfélszolgálati munka a gyűjtő szállítmányozásban
: Kis Nikolett
: Kis Nikolett
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília
: Molnár Ottília
Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége
: Csizmadia Dóra
: Csizmadia Dóra
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga
: Szologhjan Inga
Mesterséges intelligencia terjedése a világban és begyűrűzése a logisztikai folyamatokba
: Tóth Bence
: Tóth Bence
A Honvédelmi Minisztérium Költségvetés Gazdálkodási Információs Rendszer Ügyfélszolgálati Rendszer alkalmazásának vizsgálata, további fejlesztési lehetőségei
: Boday Patrik
: Boday Patrik
A külkereskedelmi áruforgalom ellenőrzése – a NAV vámellenőrzési szempontjainak integrálása a vállalati folyamatokba
: Ménesi Melinda
: Ménesi Melinda
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita
: Kovács Rita
Ügyfélszolgálati tevékenység, mint kiegészítő szolgáltatás a közúti gyűjtő szállítmányozásban -problémák és megoldások-
: Papp Vanda
: Papp Vanda
Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe
: Patyi Bernadett
: Patyi Bernadett
A teljesítményértékelés dolgozói motivációra, valamint hatékonyságra gyakorolt hatása a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálati tevékenységeiben
: Pál Katalin
: Pál Katalin
Egy banki rendszer bevezetése
: Nádas Tamás
: Nádas Tamás
Logisztikai informatikai rendszer bevezetése
: Szilágyi Tamás
: Szilágyi Tamás
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése
: Sári Tamás
: Sári Tamás
Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében
: Bencsik Vivien
: Bencsik Vivien
Turisztikai ERP rendszer bevezetése
: Kubínyi Norbert Ádám
: Kubínyi Norbert Ádám
Logisztikai informatikai rendszer bevezetése
: Jaszper Bernadett Szilvia
: Jaszper Bernadett Szilvia
Adatbázis-kezelő rendszer bevezetése
: Pesthy Gábor
: Pesthy Gábor
Új ERP rendszer bevezetése
: Czobák János
: Czobák János
Új raktárirányítási rendszer bevezetése
: Szeles Tímea Dominika
: Szeles Tímea Dominika
Biztosítási rendszer főkönyvi moduljának kialakítása és bevezetése
: Simon Tamás Jenő
: Simon Tamás Jenő
Egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése egy gazdálkodó vállalkozásnál
: Mészáros László Tamás
: Mészáros László Tamás
Vállalatirányítási rendszer bevezetése egy mikrovállalkozásnál
: Becsei Attila
: Becsei Attila
Vállalatirányítási rendszer bevezetése egy kisvállalkozásnál
: Tóth Arnold
: Tóth Arnold
Hasonló tételek
-
Jegykezelő rendszerek bemutatása
: Kővári Martin -
Jegykezelő rendszerek és a Blackbox
: Vékony Petronella -
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás -
Rendszergazdai feladatok bemutatása, végfelhasználói támogatás jegykezelő rendszeren keresztül
: Csillag Dénes Zsolt -
Mobil eszközök bevonása IT folyamatokba, banki szolgáltatásokba
: Kiss Anita