A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Szolyák Szilvia |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Samsung |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/279 |
Hasonló tételek
A Samsung marketing tevékenység elemzése a televíziók piacán
: Ughy Ármin
: Ughy Ármin
A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei
: Száraz András István
: Száraz András István
Termékmegjelenítés a kereskedelmi televíziók kínálatában
: Tóth Renáta
: Tóth Renáta
A kereskedelmi televíziók gazdasági reklámtevékenysége
: Antal-Kis Barbara
: Antal-Kis Barbara
A kereskedelmi televíziók szerepe a gazdaságban
: Gáti Zsanett
: Gáti Zsanett
A kereskedelmi televíziók kommunikációjának ezer arca
: Vass Viktória
: Vass Viktória
A magyarországi kereskedelmi televíziók ön-promóciójának összehasonlítása
: Kocsenda Miklós
: Kocsenda Miklós
Brand loyalty in the case of Samsung
: Hankovszki Tamás Áron
: Hankovszki Tamás Áron
A Samsung Zrt. Just In Time folyamatainak vizsgálata
: Kelemen Klaudia
: Kelemen Klaudia
Samsung marketingstratégiája a nagygépek piacán
: Ozsváth Zsuzsa
: Ozsváth Zsuzsa
Televíziók műsorstruktúrái, avagy mit jelent a nézettség a 21. században
: Jung Ágnes
: Jung Ágnes
Televíziók szerepe a technológiai konvergenciában és a fogyasztókat körülvevő digitális környezetben
: Taczman Máté
Megjelent: (2014)
: Taczman Máté
Megjelent: (2014)
A magyar kézilabdacsapatok marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Kiss Anna
: Kiss Anna
A Samsung Smart Home innovativitásának fogyasztói megítélése
: Szabó Piroska
: Szabó Piroska
ReGalaxy program bevezetése a Samsung Magyarországnál
: Ács Bianka
: Ács Bianka
Charity marketing a Samsung SDI vállalat példáján keresztül
: Park Cholong
: Park Cholong
A veszprémi Italguru Kft. marketingkommunikációs tevékenységének részletes vizsgálata
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente
: Markó Levente
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Wágner Barbara
: Wágner Barbara
Dyson marketingkommunikációs tevékenységének az elemzése
: Kusev Angelov Márk
: Kusev Angelov Márk
A Samsung promóterek érzelmi intelligenciája és a teljesítményük közötti kapcsolat
: Szórát Dávid Csaba
: Szórát Dávid Csaba
Japán és Dél-Korea gazdasági fejlődése az óriásvállalatok segítségével, különös tekintettel a Sony és Samsung cégcsoportokra
: Lengyel Szilvia
: Lengyel Szilvia
E-kereskedelmi vállalkozás elindítása Magyarországon
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
A Samsung Electronics Magyar Zrt. állami támogatással megvalósuló 2007-es kapacitásbővítő beruházási projektjének vizsgálata
: Majorné Nyírő Regina
: Majorné Nyírő Regina
A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Fülöp Krisztina
: Fülöp Krisztina
A Kulcs-Soft marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Sztanó Karolina
: Sztanó Karolina
A Shiseido magyarországi marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Mayercsin Zsófia
Megjelent: (2013)
: Mayercsin Zsófia
Megjelent: (2013)
A Pázmány ITK marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vödrös Zsófia
: Vödrös Zsófia
A SorgenFrei marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Orbán Boglárka
: Orbán Boglárka
Egy új elektronikai cikk bevezetése a piacra a Samsung Electronics esetében
: Pintér Dániel
: Pintér Dániel
Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül
: Kiss Réka Eszter
: Kiss Réka Eszter
Egy új raktárirányítási rendszer bevezetésének logisztikára gyakorolt hatásai - Samsung SDS Slovakia
: Safranyik Krisztina
: Safranyik Krisztina
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
The role of Information Technology solutions in logistics at Samsung SDS Global SCL Hungary LTD.
: Szendrő Olivér
: Szendrő Olivér
A fenntartható fejlődés vizsgálata a vállalati társadalmi felelősségvállaláson (CSR) keresztül a Samsung Electronics Magyar Zrt.-nél
: Pető Krisztina
: Pető Krisztina
A Hays Hungary Kft. marketingkommunikációs tevékenységének alakulása
: Hábl Nikolett
: Hábl Nikolett
A Starkey Laboratórium Kft. Marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
A Faurecia Clarion Electronics marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Brindzik Milán
: Brindzik Milán
A HUPX Zrt. marketingkommunikációs tevékenységének átfogó elemzése
: Mayer Viktória Dóra
: Mayer Viktória Dóra
Hasonló tételek
-
A Samsung marketing tevékenység elemzése a televíziók piacán
: Ughy Ármin -
A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei
: Száraz András István -
Termékmegjelenítés a kereskedelmi televíziók kínálatában
: Tóth Renáta -
A kereskedelmi televíziók gazdasági reklámtevékenysége
: Antal-Kis Barbara -
A kereskedelmi televíziók szerepe a gazdaságban
: Gáti Zsanett