AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Okner Tamás
További közreműködők: Bártfai Endre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Accor szállodalánc
Marriott szállodalánc
Novotel Budapest Centrum
Courtyard by Marriott Budapest City Center
Nemzetközi márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/2798

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg2798
005 20150910143818.0
008 150512suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Okner Tamás 
245 1 3 |a AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Okner Tamás 
520 3 |a Témám fő hipotézise arra irányul, hogy a hírnév a márka sikerességének velejárója. Egy mindenki számára ismert szállodacsoport képes felvenni a versenyt egy nála a köztudatban kevésbé ismert konkurenciával? Míg a Marriott a márkanevével fémjelzett szállodákkal terjeszkedik a nagyvilágban addig az Accor nagy hangsúlyt fektet arra, hogy szállodaláncai külön-külön is megállják a helyüket és nagyobb ismertséggel rendelkezzenek a meghatározott célpiacon. A szakdolgozatommal azt szeretném bizonyítani, hogy a Marriott nagyobb népszerűsége és imázsa elősegíti vezető szerepét és jövedelemteremtő képességével képes háttérbe szorítani az Accor minőségi szállodaláncait 
695 |a Accor szállodalánc 
695 |a Marriott szállodalánc 
695 |a Novotel Budapest Centrum 
695 |a Courtyard by Marriott Budapest City Center 
695 |a Nemzetközi márka 
700 0 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/2798/1/Okner%20Tam%C3%A1s%20IKUK6D%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés