AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL
Saved in:
Main Author: | Okner Tamás |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Accor szállodalánc Marriott szállodalánc Novotel Budapest Centrum Courtyard by Marriott Budapest City Center Nemzetközi márka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2798 |
Similar Items
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Ösztönzésmenedzsment és személyzetfejlesztés nemzetközi szállodaláncoknál- Hilton Budapest City és Budapest Marriott összehasonlító elemzés
: Lendvay Szabolcs
: Lendvay Szabolcs
A housekeeping részleg kulcsfontosságú szerepe a Courtyard by Marriott Budapest szálloda példáján keresztül
: Palkó Alexandra Erzsébet
: Palkó Alexandra Erzsébet
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
Novotel Budapest Centrum működése
: Nemes Gábor Marcell
: Nemes Gábor Marcell
Budapest Marriott Hotel SWOT-elemzése
: Pusztai Petra
: Pusztai Petra
Budapest Marriott Hotel üzletági versenyhelyzetének vizsgálata
: Burucz Nóra
: Burucz Nóra
Novotel Budapest Centrum Housekeeping szervezetének bemutatása
: Gyökeres Adrienn Anikó
: Gyökeres Adrienn Anikó
A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése
: Riczek Attila
: Riczek Attila
Az Accor Szállodaláncon belüli Fejlesztések, Pályázatok ezen belül a Novotel Budapest City és a Novotel Budapest Danube fejlesztéseinek összehasonlítása
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A Novotel Budapest Centrum és Novotel Budapest Danube szállodák vendéglátó tevékenységének összehasonlító elemzése a vendégösszetétel és a bevételek tükrében
: Erdős Júlia
: Erdős Júlia
Modern emeleti munkaszervezés a Budapest Marriott Hotel példáján keresztül
: Mihalovics Dóra
: Mihalovics Dóra
A Budapest Marriott Hotel 2019-2020 év összehasonlító elemzése a Covid -19 hatásai tükrében
: Hanyu Vivien Erzsébet
: Hanyu Vivien Erzsébet
Munkaerőhiány a Novotel Budapest Centrum szállodában a Housekeeping részlegen
: Filep Nóra
: Filep Nóra
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Marriott Executive Apartments bemutatása
: Merbler Dóra
: Merbler Dóra
A rendezvény részleg működése és felépítése a Budapest Marriott Hotelben
: Szigeti Regina
: Szigeti Regina
Új sales technikák megjelenésének elemző vizsgálata a Budapest Marriott Hotelben
: Kisgyörgy Zsófia
: Kisgyörgy Zsófia
Analysis of Quality Management strategies and practices through the example of Budapest Marriott Hotel
: Németh Nóra Amáta
: Németh Nóra Amáta
A Novotel Budapest City társadalmi felelősségvállalása Planet 21 program
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
A Courtyard by Mariott Budapest City Center étlapjának elemzése ételérzékenységben/allergiában szenvedők részére kínált választék alapján és az allergének jelölése
: Bangó Bianka
: Bangó Bianka
Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén
: Tarsoly Katalin
: Tarsoly Katalin
Munkaerő kölcsönzés szerepe a szállodaiparban - A Budapest Marriott Hotel példája alapján
: Takács Eszter
: Takács Eszter
Rendezvények lebonyolítása és az érintett részlegek jellemzése a Budapest Marriott Hotelben
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
A Novotel Budapest City üzemeltetése válsághelyzet fennállása esetén
: Kedves Kamilla
: Kedves Kamilla
Szállodai rendezvényszervezés, housekeeping a Novotel Budapest City szemszögéből
: Rideg Izabella
: Rideg Izabella
Innovations of the Marriott International Hotels 2014
: Berényi Balázs
: Berényi Balázs
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
Az applikációk hatásának vizsgálata a Front Office tevékenységére a Budapest Marriott Hotelben
: Hájos Boglárka
: Hájos Boglárka
A Budapest Marriott Hotel gazdasági tevékenységének komplex átvilágítása, különös tekintettel költséggazdálkodási módszereire
: Papp Gergely
: Papp Gergely
A rendezvényszervezés gyakorlata a Novotel Budapest City példáján bemutatva
: Plascsevics Nóra
: Plascsevics Nóra
A rendezvények világa a Novotel Budapest City & Budapest Kongresszusi Központ példáján keresztül
: Mezei Noémi
: Mezei Noémi
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Budapest Marriott Hotel piaci helyzete 2008-tól napjainkig Új brand bevezetésének lehetősége hazánkban
: Angyal Petra
: Angyal Petra
Event Organization in Hungarian Hotels, focusing particularly on two five-star hotels, the Budapest Marriott Hotel and Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Masznik Dorina Angéla
: Masznik Dorina Angéla
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége a Novotel Budapest City-ben
: Zrinszky Réka
: Zrinszky Réka
Similar Items
-
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni -
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf -
Ösztönzésmenedzsment és személyzetfejlesztés nemzetközi szállodaláncoknál- Hilton Budapest City és Budapest Marriott összehasonlító elemzés
: Lendvay Szabolcs -
A housekeeping részleg kulcsfontosságú szerepe a Courtyard by Marriott Budapest szálloda példáján keresztül
: Palkó Alexandra Erzsébet -
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta