Vendéglátóhelyek marketing lehetőségei 2020-ban
Elmentve itt :
Szerző: | Tanai Levente |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | közösségi média marketing terv online marketing vendéglátás vendéglátóipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27982 |
Hasonló tételek
Az Utazás kiállítás kommunikációja 2020-ban
: Gácsi Dorka Éva
: Gácsi Dorka Éva
Sportesemények hatása a vendéglátóhelyek működésére
: Sebes Hanna
: Sebes Hanna
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea
: Molnár Lea
Százhalombattai vendéglátóhelyek az egészséges táplálkozás szolgálatában
: Freidlerné Tehenics Annabella
: Freidlerné Tehenics Annabella
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila
: Goldschmied Attila
Gourmet Kft. adónemeinek részletes vizsgálata 2019/2020-ban
: Hagyó Gabriella
: Hagyó Gabriella
A márkaközösséghez csatlakozás motivációi a vendéglátóhelyek vonatkozásában
: Karajz Zsófia
: Karajz Zsófia
Vendégpreferenciák összehasonlítása hagyományos vendéglátóhelyek és lakáséttermek esetében
: Sall Kata
: Sall Kata
Egy szálláshelyeket üzemeltető vállalkozás adókötelezettségeinek átfogó vizsgálata 2020-ban
: Horváth Katalin
: Horváth Katalin
Vendéglátóhelyek túlélési stratégiái a COVID-19 járvány idején
: Fehér Dániel András
: Fehér Dániel András
A koronavírus hatása a turisztikai keresletre és kínálatra 2020-ban
: Varjú Péter
: Varjú Péter
Koronavírus válság hatása az Európa Uniós országok export értékére 2020-ban
: Ladányi Szabolcs Sándor
: Ladányi Szabolcs Sándor
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
Német- és magyarországi vendéglátóhelyek összehasonlítása, elemzése Jó Higiéniás Gyakorlat szempontjából
: Holló Kitti
: Holló Kitti
Vendéglátóhelyek online marketingkommunikációja és fiatalok kávéfogyasztási szokásai közötti összefüggések vizsgálata
: Tarpataki Zita
: Tarpataki Zita
Magyarország államadósságának alakulása 2020-ban - avagy a pandémiás időszak hatása a magyar gazdaságra
: Kiss Zsanett
: Kiss Zsanett
Mezőgazdasági őstermelők és egyéni vállalkozók mezőgazdasági tevékenységének adózása 2020-ban és 2021-ben
: Hermeczi Anna
: Hermeczi Anna
Az EuDiákok Iskolaszövetkezet online marketingkommunikációs tevékenysége a covid-19 megjelenése alatt 2020-ban
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
A Szolgáltató Központok helyzete Magyarországon 2020-ban. Fiatal egyetemisták és pályakezdők az SSC szektorban.
: Nashnoush Ádám
: Nashnoush Ádám
Sportfinanszírozás az EU-ban és az USA-ban
: Nagy Dömötör
: Nagy Dömötör
A budapesti vendéglátóhelyek enteriőrjének jelentősége, hatása a vendégekre a Haris Park bemutatásán keresztül
: Bohus Dalma Zsuzsanna
: Bohus Dalma Zsuzsanna
A városi turizmus keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése az alternatív vendéglátóhelyek példáján keresztül
: Janiszewski Nóra
: Janiszewski Nóra
Magas színvonalú vendéglátóhelyek a hazai turisztikai piacon (A POSH minőségi drinkbár tervezése és üzemeltetése)
: Kézér Nóra
: Kézér Nóra
Fehérgallérosok home office-ban
: Bódi Cintia
: Bódi Cintia
„Lövök egy Insta sztorit!” A közösségi média szerepe a Z-generáció fogyasztói döntéseiben a vendéglátóhelyek választásakor
: Giay Katalin Regina
: Giay Katalin Regina
Távmunka és az otthoni munkavégzés (home office) lehetőségei, munkaszervezés kihívásai, hatékonyság kérdése. Egy Iskolaszövetkezet távmunkára való átállása és annak hatásai a 2020-ban kialakult vírushelyzet következtében.
: Mészáros Tamara
: Mészáros Tamara
Fordulat az EU-ban szorosabb integráció?
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2017)
: Losoncz Miklós
Megjelent: (2017)
KKV helyzete az EU-ban
: Kőhegyi Zoltán
: Kőhegyi Zoltán
Online marketingkommunikációs lehetőségek 2003-ban
: Illés Gergely Béla
: Illés Gergely Béla
Projektmenedzsment Tata Város Önkor-ban
: Samu Emese
: Samu Emese
Pénzügyi folyamatok a GINOP-ban
: Takács Judit
: Takács Judit
Elmaradott térségek felzárkózását segítő idegenforgalmi beruházások lehetőségei az EU-ban „A Mátraverebély-Szentkúti Nemzeti Kegyhely turisztikai fejlesztése”
: Sári Nóra
: Sári Nóra
Hasonló tételek
-
Az Utazás kiállítás kommunikációja 2020-ban
: Gácsi Dorka Éva -
Sportesemények hatása a vendéglátóhelyek működésére
: Sebes Hanna -
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea -
Százhalombattai vendéglátóhelyek az egészséges táplálkozás szolgálatában
: Freidlerné Tehenics Annabella -
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila