A Neuzer Kft. belföldi nagykereskedelmi divíziójának marketing szemléletű bemutatása
Saved in:
Main Author: | Tőke Szabolcs |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | B2B B2C e-kereskedelem értékesítési lánc kerékpár kerékpár ipar kommunikációs eszközök marketing marketingkommunikáció nagykereskedelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27987 |
Similar Items
Raktározási munkafolyamatok gyakorlati szempontból egy nagykereskedelmi közvetítő cégnél - A DDA Kft. belföldi logisztikai folyamatainak bemutatása
: Faragó György
: Faragó György
A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása
: Perényi Miklós Péter
: Perényi Miklós Péter
Családi kisvállalkozás marketing szemléletű bemutatása
: Éllő Tamás
: Éllő Tamás
A vákuumpumpa ipar marketing szemléletű bemutatása
: Berber Detti Boglárka
: Berber Detti Boglárka
A Szemerey Transport ZRt. szárazplatós divíziójának versenyképességi vizsgálata
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
A Harman International automotive divíziójának üzleti modell elemzése
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
A BIS Hungary Kft. marketing szemléletű bemutatása és elemzése
: Kis Norman Imre
: Kis Norman Imre
A BÉKÁS NAGYKERESKEDELMI KFT. BESZERZÉSI FELADATAINAK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE
: Morauszki Bernadett
: Morauszki Bernadett
Költség- és eredményelemzés az Emerson Process Management Fisher divíziójának gyakorlatában
: Csuka Gabriella
: Csuka Gabriella
Nagykereskedelmi ügylet lebonyolításának folyamatai
: Balázs Rebeka Anna
: Balázs Rebeka Anna
Egy élelmiszer nagykereskedelmi vállalkozás környezeti hatásmechanizmusának elemző bemutatása
: Nagy Henrietta
: Nagy Henrietta
Wallis Motor Pest Kft. pénzügyi szemléletű elemző bemutatása
: Mag Levente
: Mag Levente
Áruforgalom elemzése egy nagykereskedelmi vállalatnál
: Cséri Jenni Bianka
: Cséri Jenni Bianka
Bor nagykereskedelmi vállalat üzleti terve
: Steitz Kata Flóra
: Steitz Kata Flóra
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
A Bora Ital-nagykereskedelmi Kft. értékesítési stratégiájának vizsgálata
: Nagy Rózsa
: Nagy Rózsa
Egy sportlétesítményt üzemeltető vállalkozás marketing szemléletű elemzése
: Orgon Béla
: Orgon Béla
Coaching szemléletű vezetés
: Hutter Lilla Bella
: Hutter Lilla Bella
Coaching szemléletű vezetés
: Erdeiné Beviz Elvira
: Erdeiné Beviz Elvira
Az Ostoros-Novaj Bor Zrt. marketing szemléletű elemzése
: Polyák Robin Norman
: Polyák Robin Norman
AFidesz szavazóbázisa és kampányainak politikai marketing szemléletű elemzése
: Ádám Henriett Emília
: Ádám Henriett Emília
A FABAK Kft, mint jogalany jogi és interdiszciplináris szemléletű bemutatása
: Rákhely Klaudia
: Rákhely Klaudia
A GémKer-Gémklub Kft. a magyar társasjáték piacon és a vállalat marketing szemléletű bemutatása
: Bánki Laura
: Bánki Laura
Nagykereskedelmi tevékenység az Agip Hungária Zrt. gyakorlatában
: Lesták Bernadett
: Lesták Bernadett
Szolgáltatásmarketing a pénzügyi tanácsadó piacon és az OVB Kft marketing szemléletű elemzése.
: Hennel Bora
: Hennel Bora
Z+D Nagykereskedelmi és Diszkont Kft. stakeholder-elemzése és a magyarországi élelmiszer kereskedelem bemutatása
: Szabó Zoltán István
: Szabó Zoltán István
A MEDIMPEX Gyógyszer-Nagykereskedelmi Rt. logisztikai rendszerének fejlesztése
: Mohai Anna
: Mohai Anna
Egy nagykereskedelmi vállalat belépése a webes kereskedelmi piacra
: Huszka Tamás
Published: (2014)
: Huszka Tamás
Published: (2014)
Vállalati tevékenység értéklánc-szemléletű vizsgálata
: Pokorni Milán Gábor
: Pokorni Milán Gábor
A fogyasztási szokásokat befolyásoló tényezők marketing szemléletű vizsgálata a gyógyszeriparban
: Novotný Ádám
: Novotný Ádám
Egy nagykereskedelmi vállalkozás kontrolling rendszerének értékelése és továbbfejlesztése
: Kármán Tímea
: Kármán Tímea
A marketing szemléletű innováció kialakításának kérdései egy üzleti vállalkozás gyakorlatában
: Tóth József Krisztián
: Tóth József Krisztián
A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata
: Kereszty Domos
: Kereszty Domos
Magyarország belföldi turizmusa az IBUSZ belföldi osztályán keresztül
: Szél Máté
: Szél Máté
Útban a coach szemléletű vezetés felé
: Kun Szabó Istvánné
: Kun Szabó Istvánné
Coaching szemléletű vezetés a munkavállaló szemszögéből
: Miklós-Farkas Nikoletta
: Miklós-Farkas Nikoletta
A vállalati tevékenység értéklánc-szemléletű vizsgálata
: Karban Ivett
: Karban Ivett
A vállalati tevékenység értéklánc-szemléletű vizsgálata
: Karban Ivett
: Karban Ivett
A Robert Bosch Kft. Chassis System Control divíziójának keretein belül működtetett 8D-n alapuló problémamegoldási rendszer vizsgálata és fejlesztése
: Bányai Dávid
: Bányai Dávid
Egy termelő vagy egy nagykereskedelmi vállalat elosztási rendszerének vizsgálata
: Antal Bettina
: Antal Bettina
Similar Items
-
Raktározási munkafolyamatok gyakorlati szempontból egy nagykereskedelmi közvetítő cégnél - A DDA Kft. belföldi logisztikai folyamatainak bemutatása
: Faragó György -
A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása
: Perényi Miklós Péter -
Családi kisvállalkozás marketing szemléletű bemutatása
: Éllő Tamás -
A vákuumpumpa ipar marketing szemléletű bemutatása
: Berber Detti Boglárka -
A Szemerey Transport ZRt. szárazplatós divíziójának versenyképességi vizsgálata
: Horváth Krisztina