A Kulcs-Soft marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
Saved in:
Main Author: | Sztanó Karolina |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | koronavírus Kulcs-Soft marketing marketingkommunikáció vállalkozáselemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27990 |
Similar Items
Egy könyvelő program szerepe a számviteli információs rendszerben, a Kulcs-Soft példáján keresztül
: Dobos Andrea
: Dobos Andrea
Ügyfélmenedzselés a Kulcs-Softban
: Lantos Levente
: Lantos Levente
Kulcs a sikerhez nyelvtudás és kompetenciafejlesztés
: Kanyuk Nikolett
: Kanyuk Nikolett
Kulcs teljesítménymutatók a Bosch Rexroth Magyarországnál
: Molnár Nikoletta
: Molnár Nikoletta
A Kulcs-Készlet Prémium szoftver bevezetésének tapasztalatai
: Fehér András Gyula
: Fehér András Gyula
Russian Soft Power how does the Soft become Sharp?
: Pareishvili Otar
: Pareishvili Otar
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Wágner Barbara
: Wágner Barbara
Soft power The existence of China in Africa
: Fakar Chakib
: Fakar Chakib
Dyson marketingkommunikációs tevékenységének az elemzése
: Kusev Angelov Márk
: Kusev Angelov Márk
Soft skills on sale – how students consider soft skills and corporate expectations
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Published: (2022)
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Published: (2022)
Egis logisztikai kulcs mutatószámrendszer fejlesztése az újonnan bevezetett logisztikai modul alapján
: Forgó Evelin
: Forgó Evelin
A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Fülöp Krisztina
: Fülöp Krisztina
A Pázmány ITK marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vödrös Zsófia
: Vödrös Zsófia
A SorgenFrei marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Orbán Boglárka
: Orbán Boglárka
Tudásmenedzsment elemzése az Enterprise Soft Kft-nél
: Nagy Katalin
: Nagy Katalin
Képzés-fejlesztés, avagy a kulcs a folyamatosan változó világhoz Bemutatása az Európai Unióban, azon belül Magyarországon, a Nemzeti Befektetési Ügynökségnél
: Hársfalvai Pálma
: Hársfalvai Pálma
Japán a "Soft Power" nagyhatalom
: Horváth Dominika Judit
: Horváth Dominika Judit
A Starkey Laboratórium Kft. Marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
A Faurecia Clarion Electronics marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Brindzik Milán
: Brindzik Milán
A HUPX Zrt. marketingkommunikációs tevékenységének átfogó elemzése
: Mayer Viktória Dóra
: Mayer Viktória Dóra
Múzeumok marketingkommunikációs tevékenységének elemzése a szolgáltatások piacán
: Fleischmann Anna
: Fleischmann Anna
Az Iramko Kft. jelenlegi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Mónika
: Tóth Mónika
Az ELEVEN Australia márka marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Biró Virág
: Biró Virág
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Teaching Soft Skills in Higher Education
: Kónyi Judit, et al.
Published: (2023)
: Kónyi Judit, et al.
Published: (2023)
A webáruházak felhasználói felületének (UI) tervezése, avagy, a design a kulcs a sikeres konverzióhoz?
: Bencsik Bernadett Vivien
: Bencsik Bernadett Vivien
Turkey’soft power tools From airlines to cultural centers
: Ciko Bunyamin
: Ciko Bunyamin
A Delta-Truck Kft marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
A Lightning Shoes Kft. marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Nyári Kornél László
: Nyári Kornél László
Az Év Homlokzata 2018 pályázat marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Uzsák-Tokai Anita
: Uzsák-Tokai Anita
Az UniSoftVer munkaprojekt bemutatása
: Nyíri Péter
: Nyíri Péter
Employers’ perception of young workers’ soft skills
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Published: (2023)
: Horváth-Csikós Gabriella, et al.
Published: (2023)
The project manager's soft skills and project success
: Orbán Filoména
: Orbán Filoména
Kulcs lett a nulla, avagy az új kedvezményes általános forgalmi adókulcs használata az unió tagállamaiban
: Tóth Orsolya Éva
Published: (2024)
: Tóth Orsolya Éva
Published: (2024)
A Douglas- és a Marionnaud Parfümériák marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Soft Power Competition in Africa A Comparative Study of United States and China's Engagement Strategies
: Bozorov Khamza
: Bozorov Khamza
Soft power competition in Africa A comparative study of the United States and China’s engagement strategies
: Bozorov Khamza
: Bozorov Khamza
A magyarországi Kempinski Hotel Corvinus Budapest marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Koncz Bence
: Koncz Bence
Similar Items
-
Egy könyvelő program szerepe a számviteli információs rendszerben, a Kulcs-Soft példáján keresztül
: Dobos Andrea -
Ügyfélmenedzselés a Kulcs-Softban
: Lantos Levente -
Kulcs a sikerhez nyelvtudás és kompetenciafejlesztés
: Kanyuk Nikolett -
Kulcs teljesítménymutatók a Bosch Rexroth Magyarországnál
: Molnár Nikoletta -
A Kulcs-Készlet Prémium szoftver bevezetésének tapasztalatai
: Fehér András Gyula