A Living Lab koncepció meghonosításának lehetőségei Magyarországon Az I-Care Smart projekt működése és jövőbeli célkitűzései a „silver economy” helyi sajátosságainak tükrében
Saved in:
Main Author: | Szelekovszky Bálint Sándor |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | betegségi ellátás egészségmegőrzés egészségügy EU és Magyarország idősek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/27993 |
Similar Items
Smart City koncepció Nyugat-Dunántúlon
: Erdélyi Mercédesz
: Erdélyi Mercédesz
A „smart city” koncepció turisztikai vonatkozásai
: Baranyai Zsófia
Published: (2018)
: Baranyai Zsófia
Published: (2018)
Analysis of consumers' purchase decisions by live broadcasting in the internet celebrity economy
: Zhao Shiqi
: Zhao Shiqi
A Hotel Silver **** superior szolgáltatásainak bemutatása és elemzése
: Fejes Vivien
: Fejes Vivien
Elektromos autók hatása az elektromos hálózatokra, és a smart charging koncepció alkalmazásai
: Kóczán Roland
: Kóczán Roland
A visegrádi országok egyetemei az ENSZ fenntartható fejlődési célkitűzései tükrében
: Szemlér Tamás
Published: (2024)
: Szemlér Tamás
Published: (2024)
Which factors will lead to a successful launch of Mölnlycke Health Care’s wound care products in pharmacies?
: Kiss Dániel
: Kiss Dániel
A SILVER Kft. felszámolási eljárásának bemutatása és a hozzá kapcsolódó számviteli feladatok
: Simonffy Mariann
: Simonffy Mariann
Budapest as a smart city - Smart Transportation Techniques
: Gräff Dorottya Zsófia
: Gräff Dorottya Zsófia
A MOL Gold és Silver üzemanyagkártyák piaci helyzetének bemutatása központban a fogyasztók véleményével
: Tóth Anikó Erzsébet
: Tóth Anikó Erzsébet
A Centrum-Lab Kft költséggazdálkodása-és eredményelemzése, piaci helyzetének értékelése
: Fekete Viktória
: Fekete Viktória
A magyarországi specialty kávépiac helyzete a Goosebumps Coffee Lab példáján
: Bartokos Lili
: Bartokos Lili
Television watching habits and their impact on our lives
: Szedlacsek Judit
: Szedlacsek Judit
Investigating the influence of live music on restaurant consumption
: Takács Fanni
: Takács Fanni
Analyzing the economic policies of the Hungarian homeless care system
: Molnár András
: Molnár András
Individual financial planning and self-care in one's 20s
: Baranyi Fanni Lili
: Baranyi Fanni Lili
Az öngondoskodás (self-care) jelentősége és hatásai
: Nagy Gréta Regina
: Nagy Gréta Regina
A Pannonhalmi Bencés Főapátság for-benefit célkitűzései és a kolostorturizmus megvalósítására irányuló marketingstratégia elemzése
: Pappné Tóth Mirjam
: Pappné Tóth Mirjam
Smart City Megoldások
: Rusu Márk
: Rusu Márk
Egy támogatott projekt megvalósítása és finanszírozása a LAB-NYÚL Kft.-nél
: Jandzsó Vivien
: Jandzsó Vivien
Taking Initiative and Earning a Living Entrepreneurial Motivations and Opportunity Perception in Hungary
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2023)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2023)
VCC Live csoport controlling rendszerének vizsgálata, javítása
: Huszár Bence
: Huszár Bence
Forever Living Products Magyarország Kft. komplex elemzése
: Madarász Nikolett Szabina
: Madarász Nikolett Szabina
ChatGPT's Effects on University Students' Lives in Hungary
: Mózsi Péter Benjámin
: Mózsi Péter Benjámin
A közép- és kelet európai EU-tagok egyetemei az ENSZ fenntartható fejlődési célkitűzései tükrében
: Szemlér Tamás
Published: (2023)
: Szemlér Tamás
Published: (2023)
Az ENSZ Menekültügyi Főbiztosságának tevékenysége, főbb célkitűzései, különös tekintettel a szervezet magyarországi képviseletének munkájára
: Szatmári Zita
: Szatmári Zita
A HairCare Professionals Kft.hajhosszal vezető marketingtevékenysége
: Sárosi Liliane
: Sárosi Liliane
Stakeholder perception on smart tourism; the case of Budapest as a potential smart tourism destination
: Kandi Zsuzsanna
: Kandi Zsuzsanna
Smart tires in fleet operations
: Szabó Alexa
: Szabó Alexa
Smart city különös tekintettel Zalaegerszeg fejlesztési lehetőségeinek vonatkozásában
: Zalai Eszter
: Zalai Eszter
VCC Live csoport home office munkavégzés módjának vizsgálata
: Görbe Ágota Zsuzsánna
: Görbe Ágota Zsuzsánna
Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása
: Magyar Alexandra
: Magyar Alexandra
How can MetrixLab increase participation of companies located in France and Germany in the website of the Year Award?
: Tóth Diána
: Tóth Diána
Social media és content marketing eszközök bemutatása az Elyn's Lab kozmetikai márkán keresztül
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
Tourist perception on smart tourism experiences The case of Budapest as a smart tourism destination
: Kummitha Harshavardhan Reddy, et al.
Published: (2023)
: Kummitha Harshavardhan Reddy, et al.
Published: (2023)
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
Similar Items
-
Smart City koncepció Nyugat-Dunántúlon
: Erdélyi Mercédesz -
A „smart city” koncepció turisztikai vonatkozásai
: Baranyai Zsófia
Published: (2018) -
Analysis of consumers' purchase decisions by live broadcasting in the internet celebrity economy
: Zhao Shiqi -
A Hotel Silver **** superior szolgáltatásainak bemutatása és elemzése
: Fejes Vivien -
Elektromos autók hatása az elektromos hálózatokra, és a smart charging koncepció alkalmazásai
: Kóczán Roland