Az online marketing szerepe a marketingkommunikációban
Saved in:
Main Author: | Szentgyörgyi Noémi Kitti |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | integrált marketing marketing marketing ügynökség marketingkommunikáció online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28010 |
Similar Items
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik
: Korom Erik
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda
: Ádám Vanda
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta
: Gombor Gréta
A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására
: Barsi Vivien
: Barsi Vivien
Az online marketing és a digitalizáció megnövekedett szerepe napjainkban, a hazai vállalkozások működésében
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
Kulturális különbségek a marketingkommunikációban
: Kalló Eszter
Published: (2013)
: Kalló Eszter
Published: (2013)
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni
: Oldal Fanni
Digitalizáció a vállalati marketingkommunikációban, a Transmoduls online tevékenységének elemzésével
: Földesi Melinda
: Földesi Melinda
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
Szójátékok szerepe és hatása a marketingkommunikációban az Aldi és a Media Markt online reklámjainak vizsgálata
: Boros Bernadett
: Boros Bernadett
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Új módszerek a marketingkommunikációban Az M&M's vállalat megjelenése a közösségi médiában a hazai és külföldi piacon
: Mogyorósi Eszter
: Mogyorósi Eszter
A social media egyre növekvő szerepe a marketingkommunikációban avagy "Halló, itt vagyok!"
: Veres Bence
: Veres Bence
Gaming és e-sport, mint eszköz a marketingkommunikációban
: Duka Krisztián
: Duka Krisztián
Influencerek és vloggerek tevékenységének és hatásának elemzése a turisztikai marketingkommunikációban
: Izmán Dorottya
: Izmán Dorottya
Az online marketing szerepe az ingatlanértékesítésben
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
Az online marketing szerepe az ingatlanpiacon
: Tóth Daniella
: Tóth Daniella
Online marketing az ingatlanközvetítés világában
: Kara Kitti
: Kara Kitti
Az adat szerepe az online marketing piacon
: Jászberényi-Szurok Rebeka
: Jászberényi-Szurok Rebeka
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf
: Jacsmenik Kristóf
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Innovatív online marketing eszközök szerepe a BioHair Franchise Hálózat esetében
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Online marketing, mint a vevőszerzés eszköze
: Takács Noémi
: Takács Noémi
Online marketing és szerepe a közösségi médiában
: Benei Nóra
: Benei Nóra
AZ ONLINE MARKETING SZEREPE A GAZDASÁGBAN KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓRA
: Pataki Imre
: Pataki Imre
Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében
: Jakab Gergely
: Jakab Gergely
Similar Items
-
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia -
A mozi szerepe a marketingkommunikációban
: Korom Erik -
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda -
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia -
BTL eszközök szerepe a marketingkommunikációban
: Gombor Gréta