A kistermelői borászatok szerepe, különös tekintettel a Badacsonyi és Balaton felvidéki borvidéken
Elmentve itt :
Szerző: | Simon Dóra |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | agrártudományok bormarketing elemzés gazdasági stratégia kisvállalkozók |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28043 |
Hasonló tételek
Sikeres borászatok vizsgálata a Balatonfüred-Csopaki borvidéken
: Farkas Lili
: Farkas Lili
Balaton-felvidéki szálláshelyfejlesztés a Kisfaludy program keretében
: Király Eszter
: Király Eszter
A Balaton-felvidéki borvidék fejlesztése és illeszkedése a TDM rendszerhez
: Csali Nikolett
: Csali Nikolett
A Balaton-felvidéki kultúrtáj, mint világörökség várományosi helyszín turisztikai célú fejlesztései
: Major Boglárka
: Major Boglárka
„In vino veritas”. A fejlődő infrastruktúrában, individualizmusban és környezettudatos gazdálkodásban rejlő marketing lehetőségek a badacsonyi borvidéken
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Badacsonyi borturizmus
: Andics Dóra Zsófia
: Andics Dóra Zsófia
Kistermelői és kézműves élelmiszertermékek megjelenése a hazai vendéglátásban
: Varga Rita
: Varga Rita
A Balaton borturizmusa - A feltörekvő borászatok vendéglátóipari és borászati tevékenységének vizsgálata
: Stankovics Réka
: Stankovics Réka
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
A magyarországi nemzeti parkok turizmusorientált tevékenysége,a Balaton-felvidéki és a Fertő-Hanság Nemzeti Park összehasonlítása
: Vass Virág Lilla
: Vass Virág Lilla
Prémium borászatok létjogosultságának vizsgálata a Maul és Polgár borászatok példáján keresztül
: Bódizs Diána
: Bódizs Diána
Borturizmus a Móri Borvidéken
: Restár Tünde
: Restár Tünde
A hazai borászatok marketingorientációja
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2014)
Magyarországi borászatok külföldi lehetőségei az EU csatlakozás óta, különös tekintettel a Villányi borrégióra
: Csonka Gergő
: Csonka Gergő
Borturizmus az Egri borvidéken
: Bian Zhaoyang Péter
: Bian Zhaoyang Péter
Hazai borászatok célrendszerének vizsgálata
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2021)
Turisztikai szolgáltatások, ökoturisztikai programok elemzése a Balaton-felvidéki Nemzeti Park és az olasz Gran Paradiso Nemzeti Park összevetésében
: Ihász Szilvia
: Ihász Szilvia
A Badacsonyi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
A badacsonyi borturizmus múltja, jelene és jövője
: Biró Márk
: Biró Márk
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Az Iván-völgyi Kadarka túra megjelenése és szerepe a Szekszárdi borvidéken
: Acél Dorka
: Acél Dorka
A fesztiválszervezési piac Magyarországon - különös tekintettel a Balaton Sound példájára
: Győri Dalma
: Győri Dalma
Családi vállalkozások generációváltás hatásának bemutatása a badacsonyi régióban
: Szita Nóra
: Szita Nóra
Idegenforgalmi fejlesztések lehetőségei és korlátai a Hajós-bajai borvidéken
: Koch Annabella
: Koch Annabella
A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül
: Turcsán Pál
: Turcsán Pál
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
A Nyitott Balaton programsorozat szerepe a Balaton régió turizmusában
: Böjte Rebeka
: Böjte Rebeka
A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése
: Monori Anett
: Monori Anett
A minőségi pezsgőkészítés bemutatása, valamint ennek megjelenése az Etyek-Budai borvidéken
: Király Evelin Ágnes
: Király Evelin Ágnes
A bor és a gasztronómia kapcsolata a honlapelemzés alapján az Egri borvidéken
: Kolozs Nóra Henriett
: Kolozs Nóra Henriett
A Badacsonyi borvidék pincészeteinek marketingmix elemzése a Gilvesy Pincészeten keresztül szemléltetve
: Bokor Bence
: Bokor Bence
A családi vállalkozások céljainak és folytonosságának összefüggései a hazai családi borászatok kontextusában
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2024)
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2024)
A BADACSONYI BORVIDÉK BEMUTATÁSA, ÉS AZ ALMA MATER TANÉTTEREMBEN FORGALMAZOTT BORAIK JELLEMZÉSE
: Eke Katalin
: Eke Katalin
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta
: Szászi Titanilla Márta
A bor veleje, a család ereje! A hazai borászatok társadalmi és környezeti felelősségi gyakorlatáról
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2021)
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2021)
Az idegenforgalom és mezőgazdaság kapcsolatának bemutatása Tokaj-Hegyalja borvidéken a mádi borturizmus fejlesztésén keresztül
: Filibér Anna
: Filibér Anna
A Badacsonyi borvidék borászati, turisztikai és gasztronómiai kínálatának vizsgálata a régió sajátosságainak előtérbe helyezésével
: Lászka Patrik
: Lászka Patrik
A sportpszichológia és a vállalkozásvezetés kapcsolata különös tekintettel a kis- és középvállalkozások esetében
: Simon Dóra
: Simon Dóra
TDM szervezetek szerepe a Balaton turizmusának a fejlesztésében
: Hidvégi Bernadett
: Hidvégi Bernadett
Hasonló tételek
-
Sikeres borászatok vizsgálata a Balatonfüred-Csopaki borvidéken
: Farkas Lili -
Balaton-felvidéki szálláshelyfejlesztés a Kisfaludy program keretében
: Király Eszter -
A Balaton-felvidéki borvidék fejlesztése és illeszkedése a TDM rendszerhez
: Csali Nikolett -
A Balaton-felvidéki kultúrtáj, mint világörökség várományosi helyszín turisztikai célú fejlesztései
: Major Boglárka -
„In vino veritas”. A fejlődő infrastruktúrában, individualizmusban és környezettudatos gazdálkodásban rejlő marketing lehetőségek a badacsonyi borvidéken
: Nagy Eszter