Vállalati stratégia fejlesztési lehetőségei a Michelin vállalat ARB üzleti vonalán belül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pristyák Eszter Éva
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:értékesítés
multinacionális vállalatok
üzleti elemzés
vállalatgazdaságtan
vállalati stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28128
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a Michelin vállalat ARB üzleti vonala kerül bemutatásra, melyben részletesen ismertetem az ARB-hez tartozó vállalati- és az egyedi értékesítési stratégiát. A kutatásomban a vállalati oldal megismeréséhez az ARB vezetővel folytatott interjú segít, hogy még közelebbi betekintést nyerhessek a csoport által alkalmazott módszer részleteibe. A dolgozatom célja, hogy fejlesztési lehetőségeket fogalmazzak meg a vállalat számára, a vevői visszajelzések alapján. Így kutatásomban feltárásra kerül mind a két oldal álláspontja a stratégiát illetően, majd ezeket szembe állítom egymással. Végezetül a két érintett fél visszajelzéseiből adódó eltérések alapján pedig fejlesztési lehetőségeket fogalmazok meg.