Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szilágyi Zsófia
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:dm Kft.
drogéria
ROSSMANN Magyarország Kft.
törzsvásárlói rendszerek
ügyfélmegtartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28134
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témaválasztásának a középpontjában az ügyfélmegtartás áll. E gyakorlatot két magyarországi ügyfélorientált drogéria példáján keresztül szeretném bemutatni. Választásom azért esett erre a témára, mert mindig is érdekelt, hogy a potenciális fogyasztókat hogyan is lehet befolyásolni egy-egy ügyfélközpontú tevékenység által. Szakdolgozatomban a hangsúlyt a drogerie markt és a Rossmann Drogéria törzsvásárlói rendszere kapja, melyek meghatározó eszközök a drogériák ügyfélmegtartó eszközei között.