Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Szilágyi Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Kasza Lajos |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | dm Kft. drogéria ROSSMANN Magyarország Kft. törzsvásárlói rendszerek ügyfélmegtartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/28134 |
Hasonló tételek
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga
: Szokob Helga
A dm-drogerie markt Kft. beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Lévai Evelin
: Lévai Evelin
A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása
: Bárdi Krisztina
: Bárdi Krisztina
A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése
: Szeles Dorottya Ilona
: Szeles Dorottya Ilona
Ügyfélmegtartás a bankszektorban
: Rusvai Norbert Béla
: Rusvai Norbert Béla
Törzsvásárlói rendszerek bemutatása a barkácsszektorban, a Praktiker Magyarország Kft. esettanulmányon keresztül
: Tállai Dorottya
Megjelent: (2013)
: Tállai Dorottya
Megjelent: (2013)
Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
E-kommunikáció és ügyfélmegtartás a Decathlonnál
: Juhász Anna
: Juhász Anna
A COOP Szolnok Zrt. vásárlásösztönző tevékenységének bemutatása a törzsvásárlói rendszerének elemzésén keresztül
: Túri Szabina
: Túri Szabina
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
A Media Markt online stratégiája
: Sándor Henrik
: Sándor Henrik
A beolvadásnak, mint átalakulási formának a vizsgálata Illatszer Drogéria Kft. és Illatár Kft. példáján keresztül
: Kötél Zsuzsanna Gertrúd
: Kötél Zsuzsanna Gertrúd
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
A CRM tevékenységek stratégiai jelentősége az ügyfélszerzés- és ügyfélmegtartás szempontjából, a prémium autószegmensben
: Katona Bettina
: Katona Bettina
A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése
: Oláh Dorina Rita
: Oláh Dorina Rita
Munkaerő-, létszámgazdálkodás Media Markt online ügyfélszolgálatán
: Haris Noémi
: Haris Noémi
Digitalizáció a rendelésfeldolgozásban a Rossmann Magyarország Kft-nél
: Szebeni Brigitta
: Szebeni Brigitta
Élelmiszer és drogéria ipari, kereskedelmi vállalkozások gazdálkodási tevékenysége a gyakorlatban
: Babinka János
: Babinka János
A Media Markt telephelyválasztás jelentősége a marketingben
: Kurilla Fanni
: Kurilla Fanni
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
A Media Markt Saturn Holding Kft. magyarországi marketingtevékenységei
: Dorogi Andrea
: Dorogi Andrea
Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása
: Bálint Enikő Anna
: Bálint Enikő Anna
A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
: Legény Evelin
: Legény Evelin
Potenzielle Markteintrittsbarrieren serbischer Produkte auf dem deutschen Markt
: Benedek Dennis
: Benedek Dennis
A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Báldogi Richárd
: Báldogi Richárd
Vásárlói szokások alakulása és alakítása a Magyarországon működő drogéria láncokon keresztül bemutatva - A drogériák vásárlóinak bemutatása és elemzése
: Böröcz Annamária
: Böröcz Annamária
A Restaurant am Markt ( az adott gyakorlati hely) SWOT-elemzése
: Szlovenszki Eszter
: Szlovenszki Eszter
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly
: Kottner Károly
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina
: Püski Dorina
Multichannel-Unternehmen contra Internet Pure-Player am Beispiel Media Markt und Redcoon
: Schröder Maximilian Mathis
: Schröder Maximilian Mathis
Harc a fiatalokért Marketingkutatás a fiatalok körében a Rossmann Drogéria és a Rossmann kereskedelmi márkáinak népszerűsítése érdekében
: Horváth Virág Viola
: Horváth Virág Viola
Vállalatirányítási rendszerek statisztikai kapcsolata
: Sztankó Krisztián Attila
: Sztankó Krisztián Attila
Szójátékok szerepe és hatása a marketingkommunikációban az Aldi és a Media Markt online reklámjainak vizsgálata
: Boros Bernadett
: Boros Bernadett
A franchise rendszerek bemutatása a Pizza EATaliano példáján keresztül
: Bognár Ákos
: Bognár Ákos
Szállítóértékelési rendszerek - működésük bemutatása a Raiffeisen Bank példáján keresztül
: Tóth Boglárka Virág
: Tóth Boglárka Virág
Controlling tervezési rendszerek elemzése a MÁV-Csoport példáján keresztül
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Juttatási rendszerek bemutatása a CIB Bank Zrt. példáján keresztül
: Hofmeister Fanni
: Hofmeister Fanni
A marketing és minőségügy kapcsolata - az irányítási rendszerek belső és külső felülvizsgálatának elemzésén keresztül
: Bittóné Kasos Hajnalka
: Bittóné Kasos Hajnalka
Hasonló tételek
-
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga -
A dm-drogerie markt Kft. beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Lévai Evelin -
A Dm Drogerie Markt Kft vevőkapcsolati rendszerének elemző bemutatása
: Bárdi Krisztina -
A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése
: Szeles Dorottya Ilona -
Ügyfélmegtartás a bankszektorban
: Rusvai Norbert Béla