Az Aztapasta tésztabár és pizzéria SWOT és PEST-elemzése, marketing stratégiájának bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rónási Krisztina
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingstratégiák
online marketing
PEST elemzés
swot elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28142

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28142
005 20210208125351.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Rónási Krisztina 
245 1 3 |a Az Aztapasta tésztabár és pizzéria SWOT és PEST-elemzése, marketing stratégiájának bemutatása  |c Rónási Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunka az Aztapasta pizzéria és tésztabár SWOT és PEST-elemzéséről. Marketing stratégiájának bemutatása és elemzése, mély-interjú az üzletvezetővel, illetve különleges termékek, javaslatok említése. 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a online marketing 
695 |a PEST elemzés 
695 |a swot elemzés 
700 1 |a Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28142/1/projektmunka%20-%20R%C3%B3n%C3%A1si%20Krisztina.pdf  |z Dokumentum-elérés