Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bérczes Anna
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
MOL-Group
nagyvállalat
ügyfélkapcsolat-kezelés
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28156

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28156
005 20210208125432.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bérczes Anna 
245 1 0 |a Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál  |c Bérczes Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom célja az új CRM rendszer bevezetésének nyomon követése a MOL Group-nál. Ebben segítségemre lesz a jelenleg is futó project, ugyanis a projektmenedzser által lehetőséget kaptam ennek folyamatos figyelemmel kísérésére. A szakirodalmi áttekintésben, ki fogok térni a CRM fogalmára, jelentőségére, előnyeire és céljaira egy vállalat életében. A mai világban a vállalat irányításának rendszerezése elengedhetetlen, ezért be fogom mutatni az olvasónak az ERP rendszer fogalmát és jelentőségét egy vállalat életében. Ezután magától értetődő, hogy a vállalati stratégia alkotásról is szót fogok ejteni, amiben ki fogok térni a SWOT elemzésre, a vállalati stratégia alkotásának alappillérére. Ezt követően részletes bevezetem az olvasót a MOL bemutatásába és stratégiájába, majd pedig az olvasó betekintést nyerhet a projectbe. Végezetül feltárom a gyenge pontokat a projecttel kapcsolatban, és javaslatot teszek olyan módszerekre, amik segítségre lehetnek a továbbiakban.  
695 |a CRM 
695 |a MOL-Group 
695 |a nagyvállalat 
695 |a ügyfélkapcsolat-kezelés 
695 |a ügyfélkapcsolati menedzsment 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28156/1/Szakdolgozat%20Berczes%20Anna_2020%20jav%C3%ADtott.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28156/2/2020-12-08-15-50-38-282-00206BAF0614201208162002.pdf  |z Dokumentum-elérés