A hűségprogramok jelenléte a szállodai környezetben és annak bemutatása a budapesti Kempinski Hotel Corvinuson keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Németh Eszter
További közreműködők: Bártfai Endre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hűségprogram
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
statisztikai adatok
szálláshely-szolgáltatás
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28162
Leíró adatok
Kivonat:A hasonló termékek között már nincs számottevő különbség. A hagyományos marketingeszközök már nem elegendők a fogyasztók megnyeréséhez. Az üzleti siker sokkal inkább az emberi tényezőn múlik, ezért egyre nagyobb figyelem irányul a marketingben a hűség kialakítására és megtartására. Hűségprogramokkal először a légitársaságok jelentkeztek, így vált elterjedté a világon. Manapság az alapvető elvárások közé sorolható, hogy a szállodák rendelkezzenek egy jól működő hűségprogrammal, mely előnyöket nyújt a vendégek és a szolgáltatók számára is. Az utóbbi években a szállodai hűségprogramok a vendégszokásokkal párhuzamosan változtak és fejlődtek a digitális fejlődés rájuk gyakorolt hatása miatt. A dolgozat egyik fő célja, hogy felhívja a figyelmet a szállodai hűségprogramok fontosságára a Kempinski Hotel Corvinus Budapesten keresztül. Bemutatásra kerül a szálloda hűségprogramja, annak előnyei és hátrányai, a fejlődési lehetőségek, valamint összehasonlításra kerül két másik hasonló hűségprogrammal. A Kempinski Budapest hűségprogramja egy rendkívül letisztult, egyedülálló és élményalapú jutalmazási rendszerrel rendelkező program, amely számtalan előnyt kínál a vendégek számára, így biztosítva a visszatérő vendégkör kialakulását.