A hűségprogramok jelenléte a szállodai környezetben és annak bemutatása a budapesti Kempinski Hotel Corvinuson keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Németh Eszter
További közreműködők: Bártfai Endre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hűségprogram
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
statisztikai adatok
szálláshely-szolgáltatás
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28162

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28162
005 20210208125452.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Németh Eszter 
245 1 2 |a A hűségprogramok jelenléte a szállodai környezetben és annak bemutatása a budapesti Kempinski Hotel Corvinuson keresztül  |c Németh Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A hasonló termékek között már nincs számottevő különbség. A hagyományos marketingeszközök már nem elegendők a fogyasztók megnyeréséhez. Az üzleti siker sokkal inkább az emberi tényezőn múlik, ezért egyre nagyobb figyelem irányul a marketingben a hűség kialakítására és megtartására. Hűségprogramokkal először a légitársaságok jelentkeztek, így vált elterjedté a világon. Manapság az alapvető elvárások közé sorolható, hogy a szállodák rendelkezzenek egy jól működő hűségprogrammal, mely előnyöket nyújt a vendégek és a szolgáltatók számára is. Az utóbbi években a szállodai hűségprogramok a vendégszokásokkal párhuzamosan változtak és fejlődtek a digitális fejlődés rájuk gyakorolt hatása miatt. A dolgozat egyik fő célja, hogy felhívja a figyelmet a szállodai hűségprogramok fontosságára a Kempinski Hotel Corvinus Budapesten keresztül. Bemutatásra kerül a szálloda hűségprogramja, annak előnyei és hátrányai, a fejlődési lehetőségek, valamint összehasonlításra kerül két másik hasonló hűségprogrammal. A Kempinski Budapest hűségprogramja egy rendkívül letisztult, egyedülálló és élményalapú jutalmazási rendszerrel rendelkező program, amely számtalan előnyt kínál a vendégek számára, így biztosítva a visszatérő vendégkör kialakulását.  
695 |a hűségprogram 
695 |a Kempinski Hotel Corvinus Budapest 
695 |a statisztikai adatok 
695 |a szálláshely-szolgáltatás 
695 |a szállodaipar 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28162/1/Szakdolgozat_N%C3%A9meth%20Eszter_EM54CP.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28162/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés