A marketing jelentősége a szervezeti piacokon - Az ügyfélérték növelésére irányuló marketingeszközök bevezetésének lehetőségei a Climalife Kft. tevékenységében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Wernitzer Szintia
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
marketingeszközök
szervezeti piac
vevői elégedettség index
vevőkapcsolat
vevőközpontúság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28168

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28168
005 20210208125513.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Wernitzer Szintia 
245 1 2 |a A marketing jelentősége a szervezeti piacokon - Az ügyfélérték növelésére irányuló marketingeszközök bevezetésének lehetőségei a Climalife Kft. tevékenységében  |c Wernitzer Szintia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatban különböző szakirodalmak segítségével bemutatom a szervezeti piacok általános működését, és azok sajátosságait, valamint az ügyfélérték fogalmát, megteremtésének feltételeit. Ezt követően részletesen bevezetem az olvasót a hűtéstechnika iparág történetébe a kezdetektől napjainkig, majd a Climalife Kft. belső és külső környezetének, valamint céljainak és stratégiájának elemzésével, végül pedig az ügyfélelégedettség felmérésének segítségével elkészítem a cég SWOT analízisét. Feltárom a gyenge pontokat, különös tekintettel az ügyfélközpontú tevékenységek és folyamatok megvalósítását akadályozó tényezőkre, majd javaslatot teszek olyan marketingtevékenységet támogató módszerek bevezetésére, amelyek hozzájárulnak a Kft. ügyfélelégedettségének növeléséhez. 
695 |a CRM 
695 |a marketingeszközök 
695 |a szervezeti piac 
695 |a vevői elégedettség index 
695 |a vevőkapcsolat 
695 |a vevőközpontúság 
700 1 |a Sarkadi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28168/1/Wernitzer%20Szintia_szakdolgozat_2020_A%20marketing%20jelent%C5%91s%C3%A9ge%20a%20szervezeti%20piacokon_.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28168/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9rlem%2C%20al%C3%A1%C3%ADrva%20pecs%C3%A9telve.pdf  |z Dokumentum-elérés