The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Márton Rebeka Sára
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:beauty industry
branding
business marketing
consumers' attitude
sustainability
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28178

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28178
005 20210208125542.0
008 210208suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Márton Rebeka Sára 
245 1 4 |a The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry  |c Márton Rebeka Sára  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a In my thesis I was targeting to demonstrate a global issue: the presence of sustainability in the beauty indsutry. The appearance of eco-friendly and sustainable natur cosmetics caused several changes on the market. These transformations on the buying decision and the consumers' attude will be demondtrated as well, furthermore the importance of a brand in these situation is also highlighted. 
695 |a beauty industry 
695 |a branding 
695 |a business marketing 
695 |a consumers' attitude 
695 |a sustainability 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28178/1/ZTJS70_M%C3%A1rton_Rebeka_S%C3%A1ra.pdf  |z Dokumentum-elérés