A SPAR Online shop projekt bemutatása és javaslatok a közeljövő fejlesztési irányainak kijelölésére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Boldizsár
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
elektronikus vásárlás - online vásárlás
projektmenedzsment
SPAR online shop
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/28199

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg28199
005 20210208125655.0
008 210208suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Boldizsár 
245 1 2 |a A SPAR Online shop projekt bemutatása és javaslatok a közeljövő fejlesztési irányainak kijelölésére  |c Szabó Boldizsár  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. legújabb értékesítési ágának elindítása modern folyamatok kialakításával, hatékony munkacsoportokba szerveződve valósult meg olyan agilis platformon, mely a jövőben is számos szempontból előnyére válhat az üzletágnak. 3 ország közös konszernprojektjeként épült fel a SPAR online shop, amely bár már több mint egy éve kilépett a projektszakaszból, remek eredményeket hoz és a fejlődés egy pillanatra sem állt le. A koronavírusjárvány hatására megváltozott vásárlói igények kiszolgálása az egész országban rendkívül fontossá vált, így a cég fókuszában a magas minőség további megtartása mellett a gyors expanzió szerepel. Hogy az internetes vásárlások jövőjét milyen csapásirányok határozzák meg, illetve azokat technológiai fejlesztések, vagy esetleg újfajta működési modellek jelölik majd ki, egyelőre az általam megkérdezett szakemberek (a SPAR online shop csapatának korábbi és jelenlegi tagjai) szerint is a jövő nagy kérdései, azonban az elmondható, hogy egy vállalatnak sem szabad hátra dőlni és lemondani az internetes vásárlás által nyújtott előnyökről. A dolgozatban időrendi sorrendben haladok, kezdésnek bemutatom a hazai online és offline FMCG piacot saját szempontrendszer alapján, majd bemutatom, hogyan épült fel a SPAR online shop a projektidőszakban. A részletes információkat gyakorlatom töltése alatt szerzett tapasztalataim és a cég munkatársaival készült mélyinterjúk által szereztem. Végül a Nielsen által szolgáltatott adatok alapján megvizsgálom, milyen változásokon ment keresztül az online FMCG piac a koronavírus járvány hatására, zárásként pedig fejlesztési irányokat jelölök ki, melyek jó eséllyel meghatározzák a SPAR online shop jövőjét. 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a projektmenedzsment 
695 |a SPAR online shop 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28199/1/Szakdolgozat_Szab%C3%B3%20Boldizs%C3%A1r_JFXPJC.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/28199/2/4560_001.pdf  |z Dokumentum-elérés